Gå til innhold

Saab vs Audi

Ranger emnet

emphezis

Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal legge for mye i feilstattestikken på Audien heller. Det er en 3 år gammel bil som har gått 135000. Så de "barnesykdomene og eventuelle feilene med bilen er da allerede synlige og utbedret. Hadde det vært noe feil med den hadde det jo allerede gjort utslag. Herfra og ut er det bare vanlige slitedeler du må bekymre deg for og det gjelder jo alle biler.

Men det er jo en prioriteringssak da. FWD eller Q. Hva har du behov for?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Her var det forbanna mye tull å lese...

Jeg har meget god erfaringer med begge bilmerkene.

Er bilmekaniker selvog har jobbet mange år med dette.

Audi`n er selvsagt valget mellom disse bilene, den er så utrulig mye bedre å kjøre både sommer og vinter, ser veldig innbydene ut og interiørmessig kan nok aldri SAAB måle seg med AUDI.

Saab er direkte kjedelig innvendig, ikke mye spennende der og utseende på Saab har fått mye negativ kritikk pga virker gammel å utgått.

Teknisk er Saab ikke noe særlig, e jo en veldig kjent sak at Saab er det verste som fins når en tenker på sporing og kjøre egenskaper. (e faktisk bare å glemme store pene felger å dekk på den)

I tillegg sliter saab med både turbofeil og mye tull med clutsj og girkasse..

Audi hadde et par modeller med mye feil og tull.

Dessverre, men det er modellene fra 1998-2000.. styrer men unna disse får man meget gode biler, som ser tidsriktig og moderne ut i forhold.

Særdeles gode å kjøre med spennende motorer.

Å som sagt, Tysk er jo Prestisje og kvalitet.

Saab bruker noe også det dobbelte i forbruk kontra Saab..

Min forje 9-5 estate 190hk la på 1,3 pr mil,mens min nåværende 2003 Audi A4 Limo 1.8Turbo med 210hk.

Glenn-Andre Thomassen:Kjør hardt, kjør stil, kjør Audi bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider