frneeb Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 En smule klønete og sint Montoya...... ler meg skakk...... http://members.chello.nl/c.langedijk1/batidadomontoya.wmv Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 irriterende. Spesielt for oss som vil at han skal vinne. Likte ikke den nye bilen til Ferrari. Den var altfor fet og rask. Synes mikkel Skomaker snart kan pensjonere seg. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 lol Makan til sytepave.. "Fucking idiot, you broke my head" Hør sutringen på slutten av klippet.. *ler* Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by frneeb En smule klønete og sint Montoya...... ler meg skakk...... http://members.chello.nl/c.langedijk1/batidadomontoya.wmv Utrolig at det går an å oppføre seg sånn etter å ha gått på kameraet, han burde heller bedt om unnskyldning! Montoya er fra nå degradert til et null for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hater Montoya! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hahahaha, også så jævla snurt og sutrete han ble og da :D :D "You fuuuucking idiot! Daaaaaaaaaaaa....." Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Vel, tror kanskje jeg hadde blitt litt småirritert jeg også da. Litt kamerakontroll må man vel kunne kreve av en F1 fotograf. Dessuten er det jo nettopp dette temprementet som gjør Montoya til en av de mest spektakulære førerne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Haha.... hadde nok ikke blitt mindre sur selv, men tror jeg hadde smilt og tusla videre når det var ørtifire kameraer tilstede..... Hadde forresten vært fett å sett filmen fra kamera som traff, det smalt jo godt..... Den dama hans var iallefall smart.... hmm... skulle man ikke tru Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg