Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Altså det å holde mest mulig orginalt..:P Hvis j kjøper en ny integra vinge til deg...bytter du da? Jo mer j ser på den supra vingen jo mer hater jeg den...av alle vinger tok du den :deng hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Pen bil.. :) Nye typen skilter hadde gjort seg.. Hvilke nye typer skilter?:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvis j kjøper en ny integra vinge til deg...bytter du da?Jo mer j ser på den supra vingen jo mer hater jeg den...av alle vinger tok du den :deng hehe! Kan godt ta imot, men bytter ikke. Er fornøyd med min :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kan godt ta imot, men bytter ikke. Er fornøyd med min :) Du er håpløs altså:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha d mest mulig originalt....forandring fryder...kjedelig hvis alle civic'r skulle hatt lik original look... ey! ikke diss org look a :D Gnom :P -- Pen bil det der :) Digger de frontlyktene, har lyst på de selv og :) konge farge! Passer faktisk med de baklyktene også . :) Magen vrengte seg 180grader mot høyre når jeg så den vingen, men det venner man seg til :) Hold oss oppdatert! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 ey! ikke diss org look a :D Gnom :P -- Pen bil det der :) Digger de frontlyktene, har lyst på de selv og :) konge farge! Passer faktisk med de baklyktene også . :) Magen vrengte seg 180grader mot høyre når jeg så den vingen, men det venner man seg til :) Hold oss oppdatert! Det er jo ikke så forbanna mye igjen på din som er originalt da :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er jo ikke så forbanna mye igjen på din som er originalt da :hvaskjera alt utseende er jo org.. bare med litt mod :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 alt utseende er jo org.. bare med litt mod :P Ergo:ikke originalt:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ergo:ikke originalt:p hehe hehe, i forhold til 99, 999999999999991 % av andre civicer som ungdommer har :P men nok om det.. :) -- Hvis du skal skifte baklykter en gang, så har jeg snart 2 par til salgs :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe, i forhold til 99, 999999999999991 % av andre civicer som ungdommer har :P men nok om det.. :) -- Hvis du skal skifte baklykter en gang, så har jeg snart 2 par til salgs :) Men fortsatt ikke original:D hehe! jeg skal ikke ha noen baklykter jeg....du vet da hvilke jeg skal ha?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 så du ikke -- a? heeh vakke til deg den mld! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 så du ikke -- a? heeh vakke til deg den mld! :D Neivel greit!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fryktelig hva dere krangler olehenri & Flippin.. kanskje bedre å ta det over MSN ??????!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fryktelig hva dere krangler olehenri & Flippin.. kanskje bedre å ta det over MSN ??????!!! Nei vi tok d over sms:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe. Jada, jeg er håpløs jeg.:P Kan ikke noe for det, men synes spoileren er fiin. Den er i linje med taket, noe som passer bra. Hadde den vært lavere, ville ikke den passet like bra, synes jeg :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg