Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe. Jada, jeg er håpløs jeg.:PKan ikke noe for det, men synes spoileren er fiin. Den er i linje med taket, noe som passer bra. Hadde den vært lavere, ville ikke den passet like bra, synes jeg :) Skal love deg hadde du prøvd hadde du innsett det du også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe. Jada, jeg er håpløs jeg.:PKan ikke noe for det, men synes spoileren er fiin. Den er i linje med taket, noe som passer bra. Hadde den vært lavere, ville ikke den passet like bra, synes jeg :) Liker du den, så behold den.... (men ikke bli sur om noen av oss har skifta spoiler iløpet av natten :spider ) neida bare tuller... Planer for bilen videre da??? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Liker du den, så behold den.... (men ikke bli sur om noen av oss har skifta spoiler iløpet av natten :spider )neida bare tuller... Planer for bilen videre da??? mvh hehehehehehehe :lol Behold vingen du gutt hvis du liker den:D men hold oss oppdatert med hva du skal gjøre videre da? om du skulle bytte vinge osv....tihi;) tulla;) :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Seff skal jeg holde dere oppdatert. Første blir bare noe småting etter eu-kontrollen. kulene på bærearmene begge sider framme. Åsså tenkte jeg å ikke fjerne vingen :) Kanskje jeg sku kjøpt enn større? :D dobble str..:P Nei men først blir det nye seter, og litt småtteri. Skal trekke om interiøret i en mørk rå blåfarge. osv :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 sett på en vinge til over ;P eller en foran hehe så en celica i sandvika en gang, med org vingen og en supra vinge.. mindre pent :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Begge deler? haha:P Ja sku kanskje peisa på en diiiiger alu vinge midt på taket..:P hoho Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Begge deler? haha:P Ja sku kanskje peisa på en diiiiger alu vinge midt på taket..:P hoho Syns du burde satt en liten diskre vinge på bakfangeren din jeg....bare for å sørge for den lille ekstra downforce'n:D hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jo, kanskje det:P hehe. Flaps...:P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg