kodenm Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 skal sette på senkesett på granadaen min.. er på 35 men kan jeg kappe litt ekstra?? hvis det hvor mye?? Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du kan jo kappe så mye du vil, men fra da du er borti fjæra med vinkelsliperen, så er det ikke godkjent lengere. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du kan jo kappe så mye du vil, men fra da du er borti fjæra med vinkelsliperen, så er det ikke godkjent lengere. det vet jeg...men tenkte med tanke på sikkerhet og hva som er greiest. Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvis du tenker sikkerhet kapper du ikke i det hele tatt... Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvis du tenker sikkerhet kapper du ikke i det hele tatt... Bullshit! Man trenger ikke reise lenger enn over svenskegrensa før kapping av fjærer er 100% lovlig! Tviler på at de hadde hatt den praksisen hvis det var så farlig... Bare husk å ikke kappe så mye at fjærene mister spennet når bilen er oppjekket med hjula hengende. Fjærene må ikke kunne flytte på seg etter at de er montert m'm Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 pass på så ikke bilen di kneler :bump stabstag er fint:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg