Gå til innhold

VG:40 biler avskiltet etter villmannskjøring

Ranger emnet

smitt

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg elsker å se at norsk ungdom har tatt denna trenden til seg... ! Så lenge de tenker sikkerhet, både seg selv og andre!

Usikker på om du mente det ironisk eller ikke, men hvis en bil ikke er bygget etter forskriftene og man i tillegg kjører på åpen vei i de hastighetene som blir nevnt er det definitivt ikke sikkert, det er *****isk!

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at dette skjer. Dette landet kunne vært mye mer imøtekommende for det som er vår store hobby! Bygge flere baner osv... Og slike tilfeller som VG skriver om her - hadde dette blitt offentlig arrangert med f.eks. politi/sykebil tilstede så hadde kanskje slike episoder kunne vært unngått. Er jo kanskje litt drøyt å stenge av for vanlig trafikk slik VG skriver dem har gjort her...

Akkurat det med "ulovlige bygde" biler tar i hvertfall JEG med en stor klype salt. Media og politiet overdriver ALLTID når de uttaler seg om slikt...

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får det jo til å høres ut som det er ille at de sperrer av veien når grisekjøringa pågår. Det må jo være fornuftig når det først skjer. Sånne ting skjer mange steder i landet, men alikevel er man nagative til å bygge flere motorsport sentre. Den logikken skjønner ikke jeg!!

Edit: NissanBoy var visst litt kjappere enn meg her gitt :) Er enig at det med ombygginga er overdrevet. Størrebremser og senking er jo nagativt i denne sammenheng.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hvis en bil ikke er bygget etter forskriftene og man i tillegg kjører på åpen vei i de hastighetene som blir nevnt er det definitivt ikke sikkert....

Disse bilene er sikkert ikke bare utstyrt med 700+hk og trommel rund bau..Og blir faktisk ikke kjørt på "åpen vei", for det har jo sperret av for vanlige folk...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at dette skjer. Dette landet kunne vært mye mer imøtekommende for det som er vår store hobby! Bygge flere baner osv...

Det hadde sunket i tilfeller som dette, men i min mening hadde noe av dette fortsatt. Men enig med at dette landet burde ha gjort mer.

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm slik jeg forsto historien så. har di bygd biler slik folk bygger di her. altså med understell og allt som hører til. så vill ikek være med på att det er noe galt med bilene,

og att du sperrer av syns jeg er fornuftig i og med att da er det bare dem det svir for om di kræskjer og ikke att du smadrer en familiebil.

men som andre haar sagt her. hadde det vert mere tilrettelagt for ungdom med denne hobbyen (som det begynenr på bli en del av) så hadde vi/dem nokk ikke gjort sånn.

mercedes 190 2.0 L <3

cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D

style7,carwasher.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det dere andre sier her, at de tenker hvertfall litt når de sperrer av veien. Og mest sansynlig er bremser og understell oppgradert til å følge motoren. Men det er fortsatt dumt å kjøre slik. Men jeg skjønner de jo godt, fritidstilbudet til ungdom er ikke akuratt prioritert her i landet...

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider