Gå til innhold

VG:40 biler avskiltet etter villmannskjøring

Ranger emnet


smitt

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

he he hiver meg og på, noen som har skjønt det.. hva faen er galt med å leke seg,når de ikke har bane.. men liker sånnt jeg da..og synes det var bra de stengte veien.. se bare hvordan drifting oppstod i fjellene i japan og må leve litt på kanten,men min mening:)

er litt enig, men tenk om noe hadde gått skikkelig gæærnt da...en eller annen hadde dødd eller no...da er dem ikke så tøffe lenger......når di ikke har bane må di jo bare dra til en eller annen bane da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men om man dør selv,de stengte veien og, det synes jeg var bra, men dette blir nok mye mere av,men gi oss baner:) så skjønner deg, men når jeg utfordrer loven vet jeg konikvensene, men du kan dø av kreft i morra så skjønner folk er lei av byrokrati, vi kjørte crossere på veien når vi var 16 og til slutt hjalp politiet oss med å få bane, for de fikk aldri tak i noen he he, men første banen vi fikk(tok 6 år til den ble ferdig..da var det andre ting som gjaldt, men hadde vi hatt en .6 7 fete baner, så mener jag og at bane er best altså:) vi prøver selv å få til bane i sør( blir nok stavanger,)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helhjertens enig i denne typen aktivitet; råkjøring som ikke har noen mulighet til å skade uskyldige anser jeg som helt flott tidsfordriv / hobby / livsstil. Og jeg tror ikke en eneste av bilene det er snakk om er uforsvarlige å kjøre fort med - Norsk ungdom vet bedre enn å grisekjøre med en bil som når som helst kan falle sammen / miste bremsene. Denne saken burde være en solid wake-up-call for det Norske storting- og regjering - kostnaden for å bygge noen baner er en dråpe i havet ifht. hvilke midler den Norske stat har til disposisjon. Plassering burde heller ikke være et spesielt stor problem med tanke på hvilke enorme landmasser som bare ligger ubrukt. Men HVIS banedekningen hadde vært direkte god og kostnadene for kjøring på banen hadde vært akseptable hadde jeg stilt meg negativ til råkjøring på allmen vei, da man faktisk hadde hatt et alternativ tilgjengelig. Liten bikommentar - folk på østlandet har virkelig ingen aning om hvor dårlig det står til i resten av landet; eksempelvis Våler og Rudskogen ligger et steinkast unna, mens i resten av landet begynner vi virkelig å snakke om avstander. Eksempel, Tromsø -> ACR = Nesten 650 kilometer.

 

Noen foreslo rallycross, men jeg kan ikke helt skjønne applikasjonen. Jeg personlig ville ikke være spesielt interressert i å kjøre min eneste stakkars bil utpå en bane hvorpå etter en eneste runde er store deler av karrosseriet ruinert grunnet steinsprut og skraping nedi (vi kjører vel senket bil, gjør vi ikke?). Kjøpe en til bil er egentlig ikke noe alternativ - her snakker vi økonomi og plassproblemer som de aller fleste av oss sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har rally cross bane, ikke for drift eller fine biler, men kan leie glatt kjøringen gatebil bruker, jobber selv med å orden noe med bmw klubben.. så vi prøver.. for de street meetene våre tok litt av her og.. så ja kjipt hvis noen hadde blitt skadet..derfor prøver vi oss i sør men noe lovlige greier

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helhjertens enig i denne typen aktivitet; råkjøring som ikke har noen mulighet til å skade uskyldige anser jeg som helt flott tidsfordriv / hobby / livsstil. Og jeg tror ikke en eneste av bilene det er snakk om er uforsvarlige å kjøre fort med - Norsk ungdom vet bedre enn å grisekjøre med en bil som når som helst kan falle sammen / miste bremsene. Denne saken burde være en solid wake-up-call for det Norske storting- og regjering - kostnaden for å bygge noen baner er en dråpe i havet ifht. hvilke midler den Norske stat har til disposisjon. Plassering burde heller ikke være et spesielt stor problem med tanke på hvilke enorme landmasser som bare ligger ubrukt. Men HVIS banedekningen hadde vært direkte god og kostnadene for kjøring på banen hadde vært akseptable hadde jeg stilt meg negativ til råkjøring på allmen vei, da man faktisk hadde hatt et alternativ tilgjengelig. Liten bikommentar - folk på østlandet har virkelig ingen aning om hvor dårlig det står til i resten av landet; eksempelvis Våler og Rudskogen ligger et steinkast unna, mens i resten av landet begynner vi virkelig å snakke om avstander. Eksempel, Tromsø -> ACR = Nesten 650 kilometer.

 

Noen foreslo rallycross, men jeg kan ikke helt skjønne applikasjonen. Jeg personlig ville ikke være spesielt interressert i å kjøre min eneste stakkars bil utpå en bane hvorpå etter en eneste runde er store deler av karrosseriet ruinert grunnet steinsprut og skraping nedi (vi kjører vel senket bil, gjør vi ikke?). Kjøpe en til bil er egentlig ikke noe alternativ - her snakker vi økonomi og plassproblemer som de aller fleste av oss sliter med.

er enig med masse av d du sier assa.... d hadde vell vært lettere å kjørt på bane hvis man bodde et sted der d er baner.....d med rallycross er jeg enig i assa...men man må ikke kjøre rallycross....bilcross er jo 20 ganger billigere og d er morro...går fort,godt miljø, mye mekking(mye å lære) og man må bruke hue i kjøringa,noe om gjør at man blir flinkere til å kjøre på veien...men d er jo d med plass da....ikke altid like lett d lixom.....er kun 15 år jg,skal starte med bilcross,håper på at jeg da ikke kjører sånn som di folka som ble tatt for grise kjøring når jeg blir gammel nok til å kjøre på veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår