Gå til innhold

Ta av Deksjel i bakdøra

Ranger emnet

ramtho

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med åssen jg skal ta av dekslet foran høytallerene i bakdørene på en VW Bora. Jeg skal sette inn høytallere i bakdøren og skal da ha av dekslet som sitter i døra nå. Men det sitter no inni h***** godt fast! Er det noen som veit åssen jeg burde ta av dette UTEN å ødelegge noe? Tør ikke å bruke no makt for plutselig sitter jeg der med "sjegget i postkassa." :(

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp med åssen jg skal ta av dekslet foran høytallerene i bakdørene på en VW Bora. Jeg skal sette inn høytallere i bakdøren og skal da ha av dekslet som sitter i døra nå. Men det sitter no inni h***** godt fast! Er det noen som veit åssen jeg burde ta av dette UTEN å ødelegge noe? Tør ikke å bruke no makt for plutselig sitter jeg der med "sjegget i postkassa." :(

Har du husket å skru ut alle skruene?! Husker ikke helt i farten hvor disse er plassert, men på golfen jeg hadde (kan jo ikke være så langt unna) så satt skruene langs med bunn av dørtrekket, og midt på.. bakhåndtaket mener jeg å huske!

Deretter er det viktig at du starter nederst.. Trekk mot deg, men ikke "byrt" av dekselet. Prøv deg litt frem, men for all del ikke start øverst, for der henger dørtrekket på noen kroker.. De tar du tilslutt, når du kan løfte dertrekket oppover etter at alle clips er løse!

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk.. da skal jg gå ut å prøve litt..

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe dukket plutselig opp så jeg fikk ikke tatt det av. Men jeg fikk kjikka litt og det var som du sa. Det satt to skruer helt nederst på dørpanelet, men jeg fikk ikke sett om det var skrue bak håndtaket. Det er nok det, men jeg må bare finne en måte å få tatt av dekslet på håndtaket uten å ripe opp så veldig mye :P så det stemte det du sa yodude

Fader Kubikk

Du som er i blokka

For veien er din

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe dukket plutselig opp så jeg fikk ikke tatt det av. Men jeg fikk kjikka litt og det var som du sa. Det satt to skruer helt nederst på dørpanelet, men jeg fikk ikke sett om det var skrue bak håndtaket. Det er nok det, men jeg må bare finne en måte å få tatt av dekslet på håndtaket uten å ripe opp så veldig mye :P så det stemte det du sa yodude

supert.. hyggelig at jeg kunne hjelpe! Mener å huske at det håndtaket var det som skapte de største problemene ja :) men du finner nok ut av det!

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider