opel_power Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er annbefalt vekt på fører av en opel speedstre 2.2? Eg veier 97 og vurderer seriøst og skaffe meg en slik! flekke alt av vålvo! kiddie :ex_machin Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du er for feit, max 75kg i opel SPEEDSTER Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du er for feit, max 75kg i opel SPEEDSTER hahahaha så rått.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er rått med å komentere vekten på en annen? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er rått med å komentere vekten på en annen? 75kg bruker dem som regel med alle biler dem måler vekt med sjafør da. Som en standardvekt som sjafør og plusser på vekta til bilen Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 75kg bruker dem som regel med alle biler dem måler vekt med sjafør da. Som en standardvekt som sjafør og plusser på vekta til bilen Det vet jeg, det jeg siktet til var "du er for feit" hvor svaret var "hahahaha så rått" Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sorry.... måtte bare le litt av d med at jeg skreiv : du er for feit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sorry.... måtte bare le litt av d med at jeg skreiv : du er for feit obs mente LESTE, ikke skreiv.... en liten trykkleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Du vet at det er muligt å redigere sine egne innlegg istedenfor å skrive nytt svar? Og så holder vi oss til topic videre. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe uups.... glemmer d vær gang jeg skriver feil...skal prøve å huske d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hva er annbefalt vekt på fører av en opel speedstre 2.2? Eg veier 97 og vurderer seriøst og skaffe meg en slik! flekke alt av vålvo! kiddie :ex_machin Er fine biler det. Er jo ett fett hva du veier. Et par kg ekstra i den bilen har ikke så mye å si. Det viktigste er at du er litt smidig.. Ryktes at det er litt jobb å komme inn og ut av den bilen.. hehe Men så er jo det litt av sjarmen... Blir noe av den samme sjarmen som når man har trang 2 dørs bil, og jentene må krype ut... hehe. spess om den har skjørt på seg.. Deilig syn i sommervarmen det ja... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe,ja må være litt akrobatisk for å komme seg inn i de bilene,vill sterkt annbefale du finner en du kan prøvesitte i før du bestemmer deg for å kjøpe,er ikke en bil for høye personer,morrobil er det:) noe av det minst praktiske en kan kjøpe,hehe,og ikke det greieste å skru på.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Gutten har en Opel Omega V6 for tiden, og vurderer seriøst å bytte den inn i en Speedster. Han prøver å finne en i Bergensområdet som han kan prøvekjøre, for å finne ut om det virkelig er noe å ha. Håper det blir snart, for jeg skal være med kiddie Uansett bare digg å måtte klatre litt:D Han spurte meg om hva jeg syntes, om han var litt for stor, og jeg foreslo å legge ut en tråd her. Personlig mener jeg han er helt okei i formen, IKKE feit. Når det gjelder skruing, så liker han ikke å mekke noe annet enn stereo:D Og vinduer (intern kom.) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 for alle de som ikke skjønner humoren i innlegget mitt. når han bare skriver vekt og ikke høyde, bilde bygning osv har vi ingenting og gå på, vi kan gå utifra at han da er 160cm og veier 97kg, han er da for FEIT, er han 195 og veier dette er han jo bare normalt bygd. uansett har vekt ingenting å si for om han kommer inn eller ikke, jeg kommer inn i mx5'en til harald, men ikke rx7'en til jantore. om man kommer inn har mye å si på ratt og stol. om han er seriøst intressert i å kjøpe en bil spør man ikke her om HAN passer inn, man prøver en, er den for trang kan man diskutere evnentuelle løsninger som f.eks. annen stol. andre skinner, snapoffratt osv. når han spør om anbefalt førervekt får han da svar 75kg som er standard vekt på fører ref alle vognkort. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det at en veier 97kg, betyr jo ikke at en er feit. hallo?! det som er alfaomega her eg nok hvor høy og sprek du er. hehe. prøvde og sette meg inn i en slik hos oldervol bil for en tid tilbake. ingen lett jobb. jeg er 187 cm høy. (og ca 75kg, viss dere lurte) det med å mekke stereo i speedster`en vet jeg jammen ikke helt. er ikke mye ekstra plass der hvertfall. og gutt, kjøper du en speedster, så få bilder av den inn her!!! lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg