Blackbird Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei. Er litt småtteri på Suburbanen vår som jeg tenkte å skifte ut med nytt/brukt. Litt skadede interiørdeler i plast, noen brytere + div. Har søkt litt på nett etter høggere som har slike uten større hell. :wonder Er det noen som har noen tips ?? drunk :cool: Har sjekket Granlunds og Phoenix. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei. Er litt småtteri på Suburbanen vår som jeg tenkte å skifte ut med nytt/brukt. Litt skadede interiørdeler i plast, noen brytere + div. Har søkt litt på nett etter høggere som har slike uten større hell. :wonder Er det noen som har noen tips ?? drunk :cool: Har sjekket Granlunds og Phoenix. vi har en front fanger liggende.. Send mail ola@ocw.no Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Frontfangeren er vel rundt halvannen meter unna nærmeste interiørbit er den ikke det? :D Du kan jo også høre på vanlige bilskroter vet du. Disse bilene er ofte forsikret hos selskap som har avtaler med skroter rundt omkring og krever at de tar bilene ved kondemnering. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Frontfangeren er vel rundt halvannen meter unna nærmeste interiørbit er den ikke det? :D Du kan jo også høre på vanlige bilskroter vet du. Disse bilene er ofte forsikret hos selskap som har avtaler med skroter rundt omkring og krever at de tar bilene ved kondemnering. joda men kunne jo tenkes han trengte:P Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Prøv Bø Bilco, Telemark. de har hugget endel amcars... Ring Ole Johnny på 91613738 Han svarer på sånt..... Eller Phonix? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg mener Bjørnar her på forumet kjøpte motor eller en hel, kolisjonskadet Tahoe for et år siden eller så? Akkurat bryterne koster vel kansje ikke så mye nytt at det er vits å kjøpe brukt.Ellers har jeg endel liggende hvis du kan være litt mer spesifikk på hva du trenger. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Takker for gode tips. Det jeg trenger er: Brekkeutløserhåndtak Panseråpnerhåndtak Kretskort Viskermotor: Bryter til speil. Stopper H.bakdør: Nærlysbryter medCC: Fjern og nærlysbryteren er svindyr ny. Er spes denne jeg er ute etter brukt da den ikke er av de typiske "slitedelene". Bryter til å styre el speil har jeg funnet brukt til 150,- den er ca 1000,- ny og ikke noe en sliter ut, untatt når en skal vere lur og skifte pærene i den og sliter den i stykker under demontering. knock Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Jeg mener Bjørnar her på forumet kjøpte motor eller en hel, kolisjonskadet Tahoe for et år siden eller så? Akkurat bryterne koster vel kansje ikke så mye nytt at det er vits å kjøpe brukt.Ellers har jeg endel liggende hvis du kan være litt mer spesifikk på hva du trenger. Var ikke noen suksess å lete etter deler her i landet. Hvordan kan jeg kontakte "Bjørnar"? Noen som vet noe om de uoriginale fjern/nærlys bryterne som selges bla. på ebay? Er det bare dritt? Frister litt å betale ca 100$ istedet for 2700 kr. Noen som har linker/mailadr til hoggere i sverige? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvordan går det med delene? Jeg har ryddet litt i garagen og fant bla en helt ny (!) lysbryter.Mener den skal være lik til din selv om den antagelig er noen år nyere.Med Cruise Control knapp og det hele. Fant også et kretskort til viskerne som jeg er 90% sikker på er i orden.Send en PM hvis du fortsatt er intr. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg