Reset Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det med vr6 godkjenning er so og si en myte! mange sier det er mulig, og andre mener det er umulig! Jeg vurderer og bygge om, derfor vil jeg vite; Er det mulig og få godkjent med vr6 på en golf 2??? :deng Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er rå og få godkjent det, enn jeg vet om måtte legge 90kg(vet ikke hva han brukte) baki for og få det godkjent da... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har hørt det jeg og.. og Vr6 understell :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Billige vekt skiver på europris ;) 90kg = 1080 kr. Har du vekt fordelinga di.. hehe Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 eller anlegg.. ;) men, uansett.. er det mulig? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Går det an og få tak i overgan fra 5-100 til 4-100? Jeg har ikke råd til råe 5-100 felger ser du! derfor vil jeg bruke de gamle som er 4-100!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Går det an og få tak i overgan fra 5-100 til 4-100? Jeg har ikke råd til råe 5-100 felger ser du! derfor vil jeg bruke de gamle som er 4-100!! da vil du heller ikke få det godkjent desverre! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 om man bruker 5-100 da? kan jo låne noen 5-100 felger på godkjenninga da? :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 vil uansett bli mye jobb med å bytte og herje.. billligere å skaffe noen billige 5x100 felger først som sist Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 adapter? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 adapter? Regner med at det finnes adapter for dette også. Skaff deg noen 5x100 stålfelger eller noe på godkjenninga da, hvis de skulle pirke på adapterne Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det som var plana! :) er det lovelig med adapter da? viss man blir stoppa i teknisk kontroll? Men, er det mulig og få godkjent vr6 da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Skal vel være fullt mulig om du har godkjenningspapirer på alt og ingenting. Har selv snakka med en som hadde en Jetta VR6 godkjent i vognkortet, + at det skal visst være flere rundt i dette landet som har klart å få det igjennom. Men avhenger sikkert hvilket biltilsyn du viser bilen på, så det hadde nok lønt seg og hørt litt rundt omkring før du begynner og bygge om, hvis du absolutt skal ha det godkjent. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvor bur jettavr6 duden?? :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hvor bor Jettavr6 duden?? hvor i norge godkjenten du den? :popcorn :crazysant Devil fg Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg