Pater Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kjenner en som fikk godkjent en jetta med vr6 på lillehammer.... men lillehammer har jo ikke sånn kontrollhall lenger da, så må enten til gjøvik ell otta om du er herfra Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 vist eg ikkje tar feil så får man ikkje adapter for 4x100 til 5x100 og omvendt. eine bolten til hjulet vil treffa hullet til navet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hvor bor Jettavr6 duden?? hvor i norge godkjenten du den? :popcorn :crazysant Devil fg Han jeg snakke med kommer ifra Lillehammer eller noe sånn. Var en sølvgrå Jetta med scoop på panseret. Var full da jeg snakket med han, så jeg husker ikke hvor han sa han hadde godkjent den. Hehe. På Gjøvik ville jeg nok ikke godkjent den. Fikk ikke godkjent mopeden min dær var 3-4 år siden, pga den klarte ikke å dra ut 5. giret på rampa :w00t Ikke det at det har så mye å gjøre i denne sammenhengen, men sier jo litt å nøye det skal gå ann å bli da. Bare masse vrange *****er oppå der, har jeg og flere folk som jeg kjenner fått erfart. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kjenner en som fikk godkjent en jetta med vr6 på lillehammer.... men lillehammer har jo ikke sånn kontrollhall lenger da, så må enten til gjøvik ell otta om du er herfra Mente jeg leste i GD i dag at de skulle åpne kontroll kallen denne måneden igjen, stengt siden juni eller noe , kan det stemme? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 for jo håpe d....... så det er ikke mulig og bruke 4x100 på vr6 understell? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Mente jeg leste i GD i dag at de skulle åpne kontroll kallen denne måneden igjen, stengt siden juni eller noe , kan det stemme? Vemund har hørt noe prat rundt detta jeg også..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 for jo håpe d....... så det er ikke mulig og bruke 4x100 på vr6 understell? hvorfor ikke bare bytte over? få tak i en bra treer vr6 skadebil å flytt over alt som kan flyttes over :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ADM VR6 SJEF skal bygge om! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er en gul jetta vr6 som er godkjent med 4x100. Han har brukt G60 bremser, skulle tro atdet er mulig med det siden dem er akurat like store som vr6 bremsene, begge er 280x22. Det jeg har hørt var at han som godkjente den hadde på felger med lokk over bolta, at det var derfor den ble godkjent med de bremsene. Men om det stemmer vet jeg ikke. Hadde jeg vært deg hadde snakka med dem som skal godkjenne bilen og møller Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg sendte mail på møller og spurte hva som måtte til for og skifte! (ombyggingspapirer" men de hadde ikke! de har bare til godkjenning av serieproduserte biler! går det ikke an og få 4-100 på Vr6 da? og ikke g60? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 vist eg ikkje tar feil så får man ikkje adapter for 4x100 til 5x100 og omvendt. eine bolten til hjulet vil treffa hullet til navet. Skal gå bra det, har sett det før i allefall.... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg får jo håpe det! :) Men er det lovelig da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 nei vr6 kom kun i 5x100, er det 4x100 er det G60 bremser Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ja, men adaptere fra 5*100 til 4*100 Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 det får du ikke godkjent tror jeg Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg