Reset Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 tenkte meg det.. men MAn får GODKJENT vr6 med 5*100?? godkjent vt6 i vognkort? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 tenkte meg det.. men MAn får GODKJENT vr6 med 5*100?? godkjent vt6 i vognkort? Ja du får det godkjent. Er jo slik det skal være. 5x100. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hehe.. :) Hvor mye vil det koste fra det jeg leverer den på biltilsynet til jeg har 2800 i vognkort? ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg