Gå til innhold

Montering av tåkelys i orginal fanger

Ranger emnet

Helt

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe meg nye lykter til golfen min, og skal jeg det vil jeg også kjøpe tåkelys. Vil ikke kjøpe de orginale tåkelysa fordi de sitter alt for høyt opp og for langt inn, ser teit ut etter min mening.

Budsjettet er litt for stramt til at jeg kan investere i et helt bodykit. Derfor lurer jeg litt på om det går bra å montere det i den orginale fangeren, jeg tenker da på å montere det under de orginale tåkelyktene, lengst ut. Lyktene jeg har kikka på er de små tåkelysa til hella.

Noen som har noen erfaringer med dette? eller noen forslag til åssen det burde gjøres eller ikke gjøres?

Har forresten heller ikke tåkelysbryter fra før, hvor mye tror du de skal ha for dette på huggern?

På forhånd takk

Golf III med 90 elleville shetlandsponnier under panseret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå fint, finnes mange som gjør det på denne måten..

Hvordan dem monterer varierer vel litt, men sikkert noen som har noen eksempler. olehenri hadde vertfall noe slikt på sin gamle GTI..

En bryter kan vel ikke koste mange lappene hos høggern..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sredna har en veldig fin løsning på det...

Jeg prøvde hos meg, men fant ikke noe bra måte og gjøre det på, så de ble sittende på motsatt side helt nederst lissom... Ser ikke like bra ut lissom...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider