Bauer Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Da var det min tur å lage et "stereo-prosjekt"! Slik så bilen ut tidlig sommer '05 ting ble gjort og slik så den ut etter lakk: så kom det en lagunaleppe på: så kom kong vinter og ekstralys ble montert: Men nok om det... Nå er det bilstereo som er tingen... Slik så det ut for en stund siden: Den kassen er forøvrig tilsalgs: KLIKK HER!!! *Pioneer Deh-7somethingsomething *Pioneer 4x6" 120w front med tweeters *Pioneer 13cm 160w bak med tweeters *Rockford 500 serien 4kanaler forsterker *Rockford 12" bass Pioneer Monoblokk og Pioneer basser ble kjøpt inn, men jeg ble ikke fornøyd i det heletatt! Etter en liten runde med noen forhandlere, så falt valget på Morel Dette er i dag kjøpt inn: *Brownbread *EVUS BD 2 AFC. Fordelingsblokk. 2 sikringer. *EVUS ANL 1. Sikringsholder med digitalt voltmeter *EVUS RS 500. Hi-End signalkabel 5 m *EVUS PC 33. Strømkabel 33 mm2 Grå *EVUS CA 12. Høyttalerkabel 2x3 mm² *Morel Elate 6 - 2-way *Morel Elate 10. 10" subwoofer, 75mm vc, hybrid *Sinfoni AMPLItude 45.2 *Sinfoni AMPLItude 150.2x med delefilter Fått hjelp av en hyggelig kar! Tony heter han og er her på forumet.. Her legges det brownbread! Brownbread er nå lagt i dører og bagasjerom! Denne tråd vil bli oppdatert etterhvert som ting gjøres! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Dette må bare bli bra :) Lykke til! Skal følge med på detta her! :popcorn Hold oss oppdatert:) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ja. det må bare bli bra. jeg gleder meg som en unge til å få alt på plass! i kveld blir det vel å legge opp strøm og signal tenker jeg Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ser skikkelig bra ut dette :) kan ikke klage på utstyret ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Se her ja, bilde av meg og greier :) hehe... Når passer det å starte med kabeltrekking og greier da? Dårlig med tid til helga, da er det bilen min sin tur :kiss Kanskje i morgen? Og er alle kabler på plass? Jeg skal uansett hente det jeg trenger hos Pål en dag så om du ikke har hentet det kan jeg ta det. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Vi kan trekke litt i morgen ja! Kan jo egentlig trekke det selv, men trenger et sted å stå! Jeg har vel det meste av kabler.. Rull med 33mm2, signal, høyttaler... Ta å send meg en sms så avtaler vi nærmere!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Se her ja Bauer! Endelig kommet i gang ;) (Måtte bare sette på epostvarsling på tråden din :)) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Nydelig :) spent på denne bilen :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 fått gjort noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6890671 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Men...men...hvorfor? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Men...men...hvorfor? Stikkordet er vel dessverre rust chicken Men hysj om det så han får solgt bilen :rolleyes: Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ikke selg anlegget da... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Egentlig er vel ikke stikkordet rust, men det har noe med det å gjøre også. Jeg har fått tilbud om å overta min mors 99 mod Golf 4, til en billig penge, så da selger jeg sunnyen og bruker heller mer tid på golfen. Det er rust i bagasjerommet, noe jeg fant ut når jeg la brownbread. Jeg kunne selvfølgelig bare dekt over det, men det har jeg ikke hjerte til å gjøre. Det blir utbedret før bilen blir solgt, noe jeg har sagt fra om til alle som har vært interessert :) Anlegget blir ikke solgt, men bilen kan selges med ferdig montert Morel anlegg mot et pristillegg. Anlegg i golfen blir det uansett... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Synd dette. Fulgte med i spenning her! Men fra Nissan til Golf da? fyyyyy :p Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg