Gravstein Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 som å gå fra ....... Ja nissan til VAG (my ass) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Pyttsan ;) Hehe... Koz&klem :tannløs Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Solgt..... :( Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Grattis med salget! Se å få lagt ut noen bilder av det nye vidunderet nå da! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Håper den ble solgt uten anlegg da, så vi får se et nytt prosjekt fra deg. Golf 4 er da ingen dårlig bil det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ble solgt uten anlegg ja.. Vidunder og vidunder pål... Det er en Golf.... hehe.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ble solgt uten anlegg ja.. Vidunder og vidunder pål... Det er en Golf.... hehe.. Golf er en grei bil å bygge i! Litt modifisering av diskanthusene så får du plass til de store MT23 diskantene. Ta turen til meg så skal jeg frese de ut for deg. Det ligger forresten en stor pakke til deg her :titties: Hint: Trinnløs fasejustering og 925 watt! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Åh!! 150.2x ?? Heftig! Jeg har savnet den litt! Seriøst? 925 watt? jaja.. watt har jo ikke noe å si da :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg