Figgi Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Vel......mer har ikke jeg og si. jeg skulle vært :iconsm org Mod hadde en annen verson av bilen, men jeg klarte og slette den:( Updated Mod picture, removed, all lexus marks on the car. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Fjern Lens flare i lyktene, fjern lexus logone i speilen og fjern lexus teksten under skiltet. Fet modd. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 da er det jo typiskt ingenting igjen.... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 får bort allt, men ikke lens flare....... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ikke mye som er gjort, men men... Dårlig klippt rundt ruten, også de øyelokkene var grusomme! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ikke mye som er gjort, men men... Dårlig klippt rundt ruten, også de øyelokkene var grusomme! :) fant ikke en bil som hadde en mer lik rute, brukte en fra en Lexus IS 200. vel, som jeg sa litt lenger opp, tror jeg vertfall så hadde jeg en annen verson av bilen som jeg laga, men den har jeg klart og slettet. satte denne ihop på ca 45 min, ikke noe nøye jobbing på denne bilen. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ToRReS : Mo I Rana mann du! yeah.. var du på streetmeet ICA da? hehe... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Beklager men jeg ville MYE heller kjørt rundt i orginalen. Hvorfor legge ut en mod du ikke har vært no nøye med? du kunne heller lagt ut en bedre mod senere. Antar at du er ganske nybegynner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Lexus logon på ruten var bra, hvorfor fjerne den ?? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Lexus logon på ruten var bra, hvorfor fjerne den ?? jeg leste kanse litt for fort på det som du skreiv, så jeg tok bort alt som det sto Lexus på:-S Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Antar at du er ganske nybegynner? nei det sier du ikke. er inne på mange forskjellige sider for å se hva som kan gjøres for at bilen skal bli fin, men får ikke halvparten til engang....så nybegynner er jeg, og jeg kommer meg sikkert aldri fra dette stadiet heller. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Et tips er å se på bilen hva som kunne vært kulere. For eksempel grillen. Ser du har gjort noe med den men det er dårlig arbeid. Hva vinduet angår ville jeg ikke rørt det! Det er jo fritfett fra før av! Denne bilen er rimelig styla originalt, så det er ikke mye å gjøre på den. Mitt forslag er du lager et nytt utkast hvor du gjør disse tingene: -Ta bort merke i grillen, eventuelt lime over en helt ny netting elsn. -Lage karbon eller lakkere panseret. Lag gjerne "vinyl" på panseret, men gjør det ordentlig. Husk å gjøre klippingen nøye, helst med pen tool. - Sote lyktene, IKKE lens flare! Prøv å lag øyelokk, men får du det ikke pent tar du det bort. -Lag luftinntaket i frontfangeren større, og skriv figgi på skiltet:D -Dame på panseret? :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg