Mr.NSX Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja ja ja... Så var det noen som etterlyste en egen tråd på bilen min! :) Dette er altså IKKE en salgstråd, da jeg har bestemt meg for å beholde bilen selv! KAN bare ikke kvitte seg med en juvel som denne....ikke ennå i hvertfall!! Fikk hjem bilen bare for et par dager siden, har ikke rukket mer enn å bare vaske den. Nå står den trygt parkert i garasjen min - oppvarmet og god... :) Kommer til å få en "proff" fotograf til å ta bilder av den en dag om ikke så lenge. Da skal det legges ut bilder i massevis. Og masse info skal også legges til å tråden etterhvert. Og video. Og lydklipp! :) mvh Tore Kvittem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Høres bra ut.. :) Grattis med ny bil, vertfall, har hørt mye positivt om den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ja ja ja... Så var det noen som etterlyste en egen tråd på bilen min!:) Dette er altså IKKE en salgstråd, da jeg har bestemt meg for å beholde bilen selv! KAN bare ikke kvitte seg med en juvel som denne....ikke ennå i hvertfall!! Fikk hjem bilen bare for et par dager siden, har ikke rukket mer enn å bare vaske den. Nå står den trygt parkert i garasjen min - oppvarmet og god... :) Kommer til å få en "proff" fotograf til å ta bilder av den en dag om ikke så lenge. Da skal det legges ut bilder i massevis. Og masse info skal også legges til å tråden etterhvert. Og video. Og lydklipp! :) mvh Tore Kvittem Kan komme å knipse litt med telefonen min jeg tore:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan komme å knipse litt med telefonen min jeg tore:D Er ikke du snill så veit ikke jeg!!!!!!!!!!!!!!!! ** SMASK ** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er ikke du snill så veit ikke jeg!!!!!!!!!!!!!!!! ** SMASK ** D visste du jo fra før din stygging:D hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Got rice? ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Got rice? ;) Hurtig ris:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Allefall sykt gjennomført bil!!! ikke no "søndagsprosjekt" akkurat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Allefall sykt gjennomført bil!!! ikke no "søndagsprosjekt" akkurat.... Ja d er en riktig versting bil....du skulle sitti inni den....du føler deg "hjemme" der altså:D d er en type bil du faktisk får deg dame med:D hehehehehe :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ja d er en riktig versting bil....du skulle sitti inni den....du føler deg "hjemme" der altså:D d er en type bil du faktisk får deg dame med:D hehehehehe :biker så lenge det er en honda, så er ikke damer noe problem å få med :kiss lol!! uansett om d er en gjennomført Civic, eller en rånete Accord yodude :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 så lenge det er en honda, så er ikke damer noe problem å få med :kiss lol!! uansett om d er en gjennomført Civic, eller en rånete Accord yodude :pray Ja jeg husker min første bil....86 Accord Ex....jeg fanga mye mus det året jeg hadde den:D :cocain: yodude hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 aldri fått no dame med hverken accord eller civic je! hehe :P :D ikke at jeg gidder å prøve heller da :P men jævlig fet bil tore! Du må komme på gatebildisco 6mai med den ass! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 aldri fått no dame med hverken accord eller civic je! hehe :P :D ikke at jeg gidder å prøve heller da :P men jævlig fet bil tore! Du må komme på gatebildisco 6mai med den ass! letter med e36 cab eller coupe enn integra vil jeg påstå ;) men blei en veldig avsporing av tråden dette her ;) gi oss flere bilder ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Utrolig rå bil... Blir bra med flere bilder... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg