Mr.NSX Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 skaffer du panser til civic 96" mod sedan? Jupp..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Jupp..... :) hva koster sånt? kan du skaffe i karbonfiber også? Og hvis ja, hva er prisen på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaijin Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 tore ! har prøvd å ringt deg i 2 dager nå! hva skjer med bilen ??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg har å lyst på carbon panser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 nice bil ja! hadde du muligens kunne skaffa meg en rå civic til våren?:D kompis av meg, geir arne sin (vi var å henta den igår, du husker kanskje bilen min (<-avartaren) var veldig nice, så tenkte jeg kanskje skulle slå til med en import civic til våren jeg også ;) Har du noe info om den grønne du hadde stående? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 nice bil ja! hadde du muligens kunne skaffa meg en rå civic til våren?:Dkompis av meg, geir arne sin (vi var å henta den igår, du husker kanskje bilen min (<-avartaren) var veldig nice, så tenkte jeg kanskje skulle slå til med en import civic til våren jeg også ;) Har du noe info om den grønne du hadde stående? Du veit hvor jeg bor så.... :) Send meg en PM på tore@nippon.no....så dette slipper å bli en salgstråd. Eller ring...97413901. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Holder jo som sagt på å bygger meg (evighetsprosjekt????) en kuuul Civic coupe nå, men lurer egentlig på hva folk synes om dette prosjektet som jeg holder på å få fullført "i det store utland".... :) Dette er en "Civic coupe SI" - dvs VTi med B16A2, bygget om fra en EJ6 (105hk LSi). Den er lakkert den opp i blå pearl - og montert Lambokit.... Skal det gjøres noe mer med den? Eller skal jeg beholde den litt "clean" som den er nå?? Invendig har jeg bare byttet ut stolene til Prelude-stoler (rådeilige å sitte i - bra å se på...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Nydelig bil! Hold den slik, trenger ikke noe mer den der på utsiden:) Eller, kanskje en liten vinge Edit: Og større enderør, men det har du sikkert planlagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Nydelig bil! Hold den slik, trenger ikke noe mer den der på utsiden:) Eller, kanskje en liten vinge Edit: Og større enderør, men det har du sikkert planlagt Hadde planlagt en "Mugen-look" bakpotte, de er litt kule og bråker ikke så fælt....veldig pene å se på! Og passer godt til de 160+ hk'ene som befinner seg under "huven" nå.... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Hadde planlagt en "Mugen-look" bakpotte, de er litt kule og bråker ikke så fælt....veldig pene å se på! Og passer godt til de 160+ hk'ene som befinner seg under "huven" nå.... :P ' Tore hvor blir du av???? Jeg prøver å ringe, ingen tar den, jeg sender mail men ingen svar. Du forsvant liksom veldig fort etter jeg forskudds betalte felgene mine. Jeg har ingen sporings nr å gå etter... dette kan ta tid. Vis ikke felga har komt før onsdag, da har det alså tatt nesten 10 dager så ..... :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Et aldri så lite spionbilde av nyprosjektet mitt....snart klart.... :) Mer får dere ikke vite foreløpig!!!!!!!! ....annet enn at den blir HEFTIG!!! PS. Og jeg fikk selv æren til innlegg nr 100 på denne tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 er du kjøpt og betalt av Ming eller? Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Skal bli spennende å se ferdig bil... Ser ganske rå ut i svart der... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 er du kjøpt og betalt av Ming eller? Og hvem er "Ming"??? Hehe.... Burde jeg vite det???? :crazysant damndamn :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Og hvem er "Ming"??? Hehe.... Burde jeg vite det???? :crazysant damndamn :crazysant Hvis du ser på rispakkene i butikken, så ser du ofte en logo som lyder "Ming" :mat Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg