olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett. kunne ikke sagy det bedre selv :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg kan skrive unner på at denne bilen er helt sinnsykt gjennomført. oppdager noe nytt med den vær gang jeg er og ser på den (og det er nok ingen her som har sett den mer enn meg..hehe)... Er desverre umulig og se på bilder hvor fint det interiøret egentlig er.. Helt rått rett og slett. Ja du føler deg "hjemme" i den bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Sjekk også ut http://www.nippon.no for å se noen videosnutter av bilen.. Den ser mye bedre ut enn på bildene ass! Skal jeg love dere ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Lasta ned videosnuttene i går.. må si den så bedre ut på film, enn på bilder.. fikk liksom et annet inntrykk av den :) men er jo "feil" motor da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 er jo 190hk med nos :P hehe men, motor er ikke det viktigste for alle heller. takk og lov :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Juhuu, hele 190hk med nos? lsi maskin på 90hk og 100hk nos kit? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 civic coupe kommer med 101 hk! Der fikk du den! :D hehehe :P Hadde jeg hatt bilen, hadde det første som hadde gått vært nos kittet.. Mongo greier syns jeg.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 civic coupe kommer med 101 hk! Der fikk du den! :D hehehe :P Hadde jeg hatt bilen, hadde det første som hadde gått vært nos kittet.. Mongo greier syns jeg.. :) oki da... hadde bare en civic hb 1.5lsi i 1 mnd i fjor... gikk som en bøtte møkk... hadde gjort 2 ting med bilen jeg: -fjærna nosen -bytta motor kjedelig med får i ulveklær... men grei bil da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 oki da... hadde bare en civic hb 1.5lsi i 1 mnd i fjor... gikk som en bøtte møkk... hadde gjort 2 ting med bilen jeg: -fjærna nosen -bytta motor kjedelig med får i ulveklær... men grei bil da ;) hadde ikke bytta motor tror jeg, så sinnsykt strøkent ut nedi der når den var her i helga.. hehe syns ikke lsi`n går så aller værst jeg, men så er ikke jeg kresen heller på motor da.. cruiser heller jeg enn å drive å tråkke på.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hadde ikke bytta motor tror jeg, så sinnsykt strøkent ut nedi der når den var her i helga.. hehe syns ikke lsi`n går så aller værst jeg, men så er ikke jeg kresen heller på motor da.. cruiser heller jeg enn å drive å tråkke på.. :) ser jo fint ut, men blir litt feil for meg når bilen er såpass ekstrem utseende messig og så flytter det ikke noe særlig på seg... selv liker jeg noe som går litt... avveksling fra de trøtte taxi'ene jeg kjører til vanlig i jobb ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ser jo fint ut, men blir litt feil for meg når bilen er såpass ekstrem utseende messig og så flytter det ikke noe særlig på seg... selv liker jeg noe som går litt... avveksling fra de trøtte taxi'ene jeg kjører til vanlig i jobb ;) hehe joa.. sant nok, men mer show bil det der i mine øyne hvertfall.. :) ikke no riceracer :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hehe joa.. sant nok, men mer show bil det der i mine øyne hvertfall.. :) ikke no riceracer :) Hadde uansett vært jævlig surt å brette en så spesiell bil rundt et tre etter å ha klemt inn litt nos....ut m nos... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hehe, eller blåst den lille strikkmotoren.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 tror nok det ZEX lystgass anlegget er mest til show (missforå meg rett, det er koblet til!).. i likhet med hele bilen egentlig.. skikkelig sjåv bil.. :D olehenri: takk for at du viste meg veien ut av lillehammer..hehe Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 90hk lystgass på den motoren er ganske friskt gjort, men blir vel mest for show ja, dyrt og "gasse" i lengden. Ville heller hatt en ITR motor med 190hk hele tiden da gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg