JHS Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Skulle ha kjørt igang leieservice på den bilen. 1000.- for å kjøre en ekte Fast and the Furious bil i tja .... 15 minutter :D Ekte Fat and the Furious bil har vi her: http://www.nippon.no/TETVTEC/index.htm Ikke noe tysk wannabe... Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ekte Fat and the Furious bil har vi her:http://www.nippon.no/TETVTEC/index.htm Ikke noe tysk wannabe... Hehe WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! *smiler* Er forsåvidt helt sant også da. Den har jo til og med VÆRT MED I FILMEN for svingende!!! Nei, nå må jeg fylle NOS-flaska på doningen! Tomt sjø.... :) Vært det siden bilen kom oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! *smiler* Er forsåvidt helt sant også da. Den har jo til og med VÆRT MED I FILMEN for svingende!!! Nei, nå må jeg fylle NOS-flaska på doningen! Tomt sjø.... :) Vært det siden bilen kom oppover. Pass opp for gale fotgjengere da - så de ikke hopper ut i veien og ødelegger bilen din :deng Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Selg bilen til Ronny du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Selg bilen til Ronny du;) Thi hihihi..... :P Tajm vill sjåvv! Selv mora mi er til salgs til rett pris!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 så det er mora di som er forum hora her..hehe Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 så det er mora di som er forum hora her..hehe lol.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 må si at dette er en av de kuleste civicene jeg har sett. og den vinga er så ufattelig fet på civicen. liker'n. lurer på en ting. ser du tar bilde på isen med bling bling felgene. er det vinterfelgene dine eller? isåfall lurer jeg jævlig på hvordan sommer felgene ser ut. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Thi hihihi..... :P Tajm vill sjåvv! Selv mora mi er til salgs til rett pris!!!! Hmm.. Mora di.. Hmm.. Frister mer med kjerringa di.. Tenkte jeg skulle ta hu en liten runde når hu var innom meg på søndagskvelden, men tenkte jeg skulle la det gå for denne gang.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hmm.. Mora di.. Hmm.. Frister mer med kjerringa di.. Tenkte jeg skulle ta hu en liten runde når hu var innom meg på søndagskvelden, men tenkte jeg skulle la det gå for denne gang.. Hehe.. FEIGING!! PYSE!!!! PINGLE!!!! KJÆRRING!!! Sett over 50 spenn på konton min, så har du ho for ei natt!!! Pengene går til et godt formål!!! NOT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 FEIGING!! PYSE!!!! PINGLE!!!! KJÆRRING!!! Sett over 50 spenn på konton min, så har du ho for ei natt!!! Pengene går til et godt formål!!! NOT! Sett'a på flyet nedover.. Fører over $ nå.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Sett'a på flyet nedover.. Fører over $ nå.. Er du så desperat nå... :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Selg bilen til Ronny du;) DONE!!! :) Men litt trist i grunn.... Hadde egentlig ufattelig lyst til å ha den selv i sommer - men satt som krav at den skal på alle større utstillinger og treff!!! Ellers grisebanker jeg han!!!!! :hammer :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Er denne solgt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jepp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg