Mr.NSX Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hmmm..... Kanskje jeg skal ha denne istedet? :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 oh sattan :P kunne spart seg for den kortstokken der men.. hehe Jeg vil ha sånnt panser! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Den bilen der var RÅ!!! :w00t :pray Korstokken gjorde seg på den... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har lagt ut flere bilder av bilen nå på hjemmesiden min, og fått mer info om den... Spekulerer fælt på om jeg skal swappe bilen til VTi og få den godkjent med 160 hk.... :) Spesielt interessant er det når denne bilen nå allerede har swappet bakbremsene til VTi.... :) (skiver altså!!) Skivebremser fra VTi bak på "The Real Las Vegas coupe") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 du tore, vet du hvor man får tak i slikt panser? sku likt å kikka litt på det :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 du tore, vet du hvor man får tak i slikt panser? sku likt å kikka litt på det :P ja, det veit jeg.... :kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe, kor? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe, kor? :P Skal vi bytte? 2 sett baklys mot panser??? Eller skal vi si 5 sett baklys??? He he.... Kan skaffe de jeg da... Må bare finne en fornuftig måte å frakte de til Norge på....ellers blir de kostendes flesk! Pr idag kan de skaffes for 5500,- + frakt internt i Norge.... Men skal se om jeg klarer å få det til for under 5000,- INKL frakt i Norge.... Men da skulle jeg egentlig hatt en knippe folk som er seriøst interessert i det, så man kan ta flest mulig pansere på en gang (fordele frakten opp hit på flest mulig!!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe :P mot to sett kunne jeg gjort det :P fant det selv for 300 euro hos http://www.showoffimports.nl , vet ikke hvor mye frakt og slik blir da men.. jeg sku gjærne hatt det panseret :P tror jeg skal prøve å skrape sammen noen deler i løpet av året så det hadde passa godt :P men det som er på den vegas coupee`n har bad look? eller ser jeg feil :P på sveiset det eller? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe :P mot to sett kunne jeg gjort det :P fant det selv for 300 euro hos http://www.showoffimports.nl , vet ikke hvor mye frakt og slik blir da men.. jeg sku gjærne hatt det panseret :P tror jeg skal prøve å skrape sammen noen deler i løpet av året så det hadde passa godt :P men det som er på den vegas coupee`n har bad look? eller ser jeg feil :P på sveiset det eller? "Böseblick'n" er sveiset ja... :) Fikk nå svar fra min leverandør i "Das Grosse Ausland" at jeg klarer å skaffe panseret for 4200,- ferdig levert i Norge! Sa jeg skulle ha 5 stk jeg.... (trenger 2 selv ASAP) så da er det 3 "fritt vilt" tilgjengelig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Får du inn til Golf 3 også..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Får du inn til Golf 3 også..? :) Sorry Dude.... ;P Ikke sett dette panseret for andre enn Civic pr dags dato. :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hehe, tenkte på carbonpanser generelt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogbrott Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 skaffer du panser til civic 96" mod sedan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 "Böseblick'n" er sveiset ja... :)Fikk nå svar fra min leverandør i "Das Grosse Ausland" at jeg klarer å skaffe panseret for 4200,- ferdig levert i Norge! Sa jeg skulle ha 5 stk jeg.... (trenger 2 selv ASAP) så da er det 3 "fritt vilt" tilgjengelig! :) hold av ett til meg forløpig a.. hehe må skrape sammen no cash :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg