Gå til innhold

Senking med orginal-fanger

Ranger emnet


RSG60

Anbefalte innlegg

Hvor mye senking tåler den med orginal-fanger og euro leppa før fartshumper o.l. subber? er det bedre eller verre en rieger RS fronten?

 

Og er det noen som veit hva orginal-fangeren koster?

Jeg skal selge clean fanger:P Tror jeg har repitert bare det i HEEELE dag:P

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selge clean fanger:P Tror jeg har repitert bare det i HEEELE dag:P

virkelig? har ikke lagt merke til det ;) Slapp av, jeg skal bare rane banken, så skal jeg kjøpe den på dagen :) Blir kjappe 5k eller så på motoren nå, så da tok jeg kvelden for et måneder :D Mååå bare få meg en liten jobb snart. :sleeping

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clean fanger ser 1000 * bedre ut enn en styling front FAKTA FAEN;) hehe.. jeg tror du kan senke ganske heftig men da mener jeg at du skal kjøre Usa leppa så slipper u alt for mye subbing!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm, hvor stor klaring fra asfalten til leppa skal det være originalt egentlig? Jeg subbet borti alt jeg kjørte over da jeg hadde den på, og nå når vinteren kom, så tok jeg den av. 1. fordi jeg er lei av å subbe borti is og snø og å være plog! 2. fordi jeg faen ikke kom meg ned i parkeringskjellern! Ikke moro når det er 10-20 speik ute! :P

 

Bilen min skal ikke være senket så vidt jeg vet, så skal jeg subbe neddi sååååå mye?

 

btw, Singh_Supreme jeg har sendt deg pm angående den fangern! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg "stjålet" noen bilder som er brukt før, men den ene har vr6 leppe og den andre har g60 leppe. Man kan se lett at g60 bygger mye mer ned. Vr6 leppa passer rett over og koster 1250,- på møller. God investering for subbere;)

Vr6.jpg

60front.jpg

 

PS: Cleane fangere er sinnsykt rå!

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RadoJeppe, jeg tror ikke underspoilerene var spesifikt til vr6 og g60. Den tynne spoileren er fra en amerikansk modell, så vidt jeg vet, mens den dype er "euro-style". Jeg har begge jeg, burde vel ha byttet dem før vinteren satt inn og jeg knakk den dype i kanten. huff huff.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal få opp bilder så fort den er ferdig! Men den blir prikk lik den som er på bildet som kompis radojeppe har lagt opp;)

trenger bare en som skal kjøpe den sånn at de kan bestemme hvilken farge de skal ha på fangeren om de skal ha skilthullet eller ikke! Så derfor prøver jeg å selge den før jeg begynner å fixe på den;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RadoJeppe, jeg tror ikke underspoilerene var spesifikt til vr6 og g60. Den tynne spoileren er fra en amerikansk modell, så vidt jeg vet, mens den dype er "euro-style". Jeg har begge jeg, burde vel ha byttet dem før vinteren satt inn og jeg knakk den dype i kanten. huff huff.

 

Den leppa som bygger minst ned er iallefall den du får om du spør om vr6 leppe til corrado på møller.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår