Stingah Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://www.compfused.com/directlink/800/ Veit ikke om noen har lagt denne ut før meg, men.... :) Huff sier jeg bare! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 SHIIIIIIIIIIT! :eek: Ser jo ut som dem har gjort det med vilje iå med at de har med CAM!:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Enda en grunn til og la være og trimme bilen :eek: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snillfisk Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ble deprimert av å se den filmen :( Fælt så rolig folka som kjørte bilen var da? Siter R.I.P -97 Audi a4 1.8 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Helt grusomt spør du meg. Og ja, de var sjokkerende rolig. Jeg ville ha stressa som faen og prøvd å kvelt flammen. Men uansett: Hvor får man kjøpt et sånn lite fancy brannslukningsaparat? Har lenge tenkt på å kjøpe det. Er jo greit å ha om man skulle komme over noen andre som sliter litt. Eller om noe slikt skulle skje med meg selv da :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Lagt ut flere ganger før den... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Helt grusomt spør du meg. Og ja, de var sjokkerende rolig. Jeg ville ha stressa som faen og prøvd å kvelt flammen. Men uansett: Hvor får man kjøpt et sånn lite fancy brannslukningsaparat? Har lenge tenkt på å kjøpe det. Er jo greit å ha om man skulle komme over noen andre som sliter litt. Eller om noe slikt skulle skje med meg selv da :) Noe mindre en 6 kilo vil jeg kallu pynt ... ikke brukende til å slokke brann med. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg