mondain Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hei! Jeg er ikke noe bilstereofreak men jeg liker god lyd i bilen. Jeg har en BMW 320i coupe jeg gjerne vil ha litt bedre lyd i. Jeg har ny bra pioneer spiller med 50w x 4. Kan dere anbefale meg et komponentsett til meg? Kriterier: - 5,25" - Kjent merke - Det skal bare bli drevet av spilleren, ingen ekstern forsterker til frontsettet - Pris max 1500. Takk på forhånd! Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Focal er jo kjent for å lage gode høyttalere. Har ikke erfaring med dem selv, men virker som om mange er fornøyde med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Da vil jeg anbefale deg Soundstream LS.50C, det et 2-veis komponentsett av utrolig høy kvalitet i forhold til pris. Veil kr 1595,-, men tar du kontakt med Soundstream Arosa, AutoD, AudioArt eller en av de andre forhandlerne våre så får du sikkert en hyggelig pris på det:) Litt tekniske data: Lil'Wonder LS.50C 5 1/4" Komponent høyttaler - Max Power: 100 watt - Freq.resp: 35Hz-20kHz - Voice Coil: 1" - Sensitivety: 92dB - Mounting depth: 61,5mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Da er soundstream frontsettet bestilt gjennom anders fleischer :) Gleder meg. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Soundstream Arosa karen, innboksen din er full så jeg fikk ikke svart. Jeg så ikke meldingen din før jeg allerede hadde bestilt men takk for at du tok kontakt :) Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg