KaiFred Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 bilder fra bakkeløpet kvaliteten er litt jalla, blanding av skjelvende hånd og raske biler er ikke bra, men man ser i allefall hva slags biler som kjørte. er bilde av samtlige startende i første omgang på lørdag +++ :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 KaiFred: var du like imponert over aksen til bilene som kjørte der som meg? DET GIKK NO SÅ JÆVLI!!! DÅRLIG!!! Det er noe av det lateste jeg har sett, hvertfall De lancerene, som skulle ha en god del krutt i seg, det gikk bare så rævva dårlig i aksen! De eneste bilene jeg likte der, osm også gikk bra var de gamle volvoene! (nei, jeg liker egentlig ikke volvo, men denne gangen så!) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 bjaa: syns ikke aksen var altfor ille da, i den første svingen som vi stod er det ganske så dumplete og vanskelig å kjøre fort, særlig når man har litt stivt understell. Men de kunne kanskje aksa bedre så klart, blir aldri bra nok ;) syns det var festlig der uansett jeg da :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Ja morro var det :) Har som fast tradisjon å stå i den første skarpe svingen :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Me too Bjaa!:D Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg