Gå til innhold

Chip til A4 1,8t 2wd

Ranger emnet

spewster

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha meg chip til bilen nå, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Tittet en del på BSR Steg 1+, er disse noe gode? eller andre å anbefalle? Og bryter jeg noen form for garanti med BSR chip eller er disse godkjente av audi?

Kanskje jeg spørr litt teit, men hva burde jeg velge?

:rolleyes:

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spewster

Hei, skal ha meg chip til bilen nå, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Tittet en del på BSR Steg 1+, er disse noe gode? eller andre å anbefalle? Og bryter jeg noen form for garanti med BSR chip eller er disse godkjente av audi?

Kanskje jeg spørr litt teit, men hva burde jeg velge?

:rolleyes:

Noe mere info om bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

Noe mere info om bilen ?

2000mod Audi A4 1,8Turbo 2WD, trenger vel ikke vite mer?

Legger ved ett bilde av den og, får nye lisser neste mnd så ikke klag på de søte orginalfelgene ;) Masse annet er også planlagt, men først må penga komme inn ;)

audi5.jpg

01' VW Polo Edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Alle garantier du eventuellt måtte ha på din motor kan du kysse farvel når du chipper den.

At en chip leverandør ikke er "kjent" betyr ikke nødvendigvis at den ikke holder hva den lover, men de fleste kjører på BSR og MTM.

Dette kommer vel litt an på? På papiret, ja, det er én ting. Min erfaring tilsier noe annet. Da jeg fikk trøbbel med Ibiza 1,8Ten min, var jeg ærlig og fortalte de at bilen var chippet. (De klødde seg i hodet over de rare verdiene som kom på diagnoseapparatet). Dette medførte ingen problemer, jeg slapp å betale noe som helst, selv om det var hele "boksen" chipen sitter i som var gåen. De spurte faktisk senere om å få sitte på en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

leser litt rundt, kommet over APR-chip'en som kan ha flere program inne, slik at man kan velge imellom, noen som har noe erfaring med denne? eller er det noe vist med å velge mellom programmene?

01' VW Polo Edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider