spewster Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hei, skal ha meg chip til bilen nå, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Tittet en del på BSR Steg 1+, er disse noe gode? eller andre å anbefalle? Og bryter jeg noen form for garanti med BSR chip eller er disse godkjente av audi? Kanskje jeg spørr litt teit, men hva burde jeg velge? :rolleyes: Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Fabrikk garantien ryker nok sånn på papiret. Men mange merke versteder bryr seg ikke om det, så lenge det er en chip fra en leverandør som de ser på som seriøs. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by spewster Hei, skal ha meg chip til bilen nå, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Tittet en del på BSR Steg 1+, er disse noe gode? eller andre å anbefalle? Og bryter jeg noen form for garanti med BSR chip eller er disse godkjente av audi? Kanskje jeg spørr litt teit, men hva burde jeg velge? :rolleyes: Noe mere info om bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 BSR er bra! Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Alle garantier du eventuellt måtte ha på din motor kan du kysse farvel når du chipper den. At en chip leverandør ikke er "kjent" betyr ikke nødvendigvis at den ikke holder hva den lover, men de fleste kjører på BSR og MTM. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Henrik Noe mere info om bilen ? 2000mod Audi A4 1,8Turbo 2WD, trenger vel ikke vite mer? Legger ved ett bilde av den og, får nye lisser neste mnd så ikke klag på de søte orginalfelgene ;) Masse annet er også planlagt, men først må penga komme inn ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Du får jo med det orginal-chipen så er det noe kan du jo bytte over igjen.... :rolleyes: Har forresten Bsr selv..... :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Det sies vel at BSR chip er det beste du kan bruke på a4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 takk for info.. blir vel en BSR chip i denne kjærra og pluss masse annet fint stæsj :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Går en A3 1,8t i Strømmen/Lillestrøm området som kun har chip og luftfilter, denne går virkelig BRA, og den har MTM (kommer fra TS-Racing) de er forresten ikke så dyre, etter min oppfatning, så hør med de også før du bestemmer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by Gringo Alle garantier du eventuellt måtte ha på din motor kan du kysse farvel når du chipper den. At en chip leverandør ikke er "kjent" betyr ikke nødvendigvis at den ikke holder hva den lover, men de fleste kjører på BSR og MTM. Dette kommer vel litt an på? På papiret, ja, det er én ting. Min erfaring tilsier noe annet. Da jeg fikk trøbbel med Ibiza 1,8Ten min, var jeg ærlig og fortalte de at bilen var chippet. (De klødde seg i hodet over de rare verdiene som kom på diagnoseapparatet). Dette medførte ingen problemer, jeg slapp å betale noe som helst, selv om det var hele "boksen" chipen sitter i som var gåen. De spurte faktisk senere om å få sitte på en tur :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 leser litt rundt, kommet over APR-chip'en som kan ha flere program inne, slik at man kan velge imellom, noen som har noe erfaring med denne? eller er det noe vist med å velge mellom programmene? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg