Gå til innhold

spotta en RÅ Lada Niva (ja du leste riktig) på Otta (Bilde)

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅ, hva som er gjort med bilen er mye:Satt inn Recaro seter,gt-ratt, hevet 2",33",skliplate(front),kanalbeskytter,lettesnekke, men snart servo som ligger i garasjen. Pusset bort all rust frem til der pass. bak har beina, resten tas til sommeren.

Kappa i hjulbuene flere ganger og fjernet bort nesten all rust utvendig. Strøm til vinsj foran/bak, for vinsjen står på firkantrør. Dynamo fra Fiat Croma 85Amp. 2 batterier, eget til vinsj fremover. Takgrind med hi-Lift, spade(vinter)+reservehjulholder på taket.

Fiat Abarth 130 tc motor. 5 ekstra lys forover+2 til hver side og to bakover=11 ekstra lys. 2 ekstra lys i bagasjerom+BLÅLYS hehe. Til sommeren kommer det 33 eller 34x10.5-15 dekk på American Racing felger 8.5x15 Et+20(felger er anskaffet). Pr-radio. Forsterket flere stag(hulrør), som knekkes for det hehe.

Mer kommer jeg ikke på nå, men savner anlegg i bilen som ligger i boden inne. Skal snart få hjelp til dette.....

Russer logo på panser og dører....

Skal gjøre noe med bil bak, men er usikker på hva. Kom gjerne med forslag???? Kanskje 4x4, men russerlogo i mellom på støtfanger og et motiv av alle toppen i Rondane over 2000mho.

Ladafreek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingos: Abarth motor og`? dritbra :D går vel ok og den nivaen da ?

Skal se om jeg ikke sier morn når jeg ser deg igjen ;) Kjører en svart sundrusta opel calibra :P

Alle:

Den caprien hadde en v6 av noe slag men tror den ikke var helt frisk ...hostet og harket veldig og tikket værre enn noen annen ford jeg har hørt .

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min hadde en grønn lada niva en gang. Med granbar på taket, og en schaferhund baki som bjeffa når bilen rygga... Dette er ikke bare et framkomstmiddel, det er en livsstil folkens! Jeg vil alltid være evig beundret!

Den ladaen på bildet mangler bare russeren Ivan Drago fra rocky 4 bak rattet som sier: "I must break you!" :oohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Capri dette ? eller granada coupe?

Det er nok en Capri ja. Men å hive en sånn vinge på en klassisk Ford som dette

capri2.jpg

Eieren skulle hatt en skikkelig omgang :deng Og om det er sånn som andre du sier her at Motoren hørtes helt jævli ut, ja så får :deng :deng litt til :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider