Gå til innhold

Rallybil! Mere effekt?

Ranger emnet

AMA

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en fullrigget corolla rally bil, ribbet og med bur. alt gjort klart for løp,- mmmen det er en 1,3 liters motor i den knock .. Så derfor lurer jeg på om noen her vet hva som må til for og få i en større motor i denne og hvilken motor, girkasse, driverk OL. Noen som vet?

bilde0716hf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få tak i 1.6l som sitter i faceliften. er en vvti motor. på 115hk og denne får du masse grom deler til. alt fra fult turboutstyr til alt av forsterkede deler osv, hvis ikke så kan du jo gå inn på et eller annt rally forum og se om du får tak i 2l som sitter i gr,n corolla'ne den er på 300hk hehe. og driv linja osv. men er det 4x4 på din eller bare vanlig gnager?

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTe hva er det ? Har du kanskje noe link til en side eller kanskje et telefonnummer? Jeg skal ikke bruke den i løp som tidligere nei, planen er og byge gatebil/rallybil av den ...

Toyota Team Europe. Får nok kontakt med de gjennom din lokale toyota forhandler.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få tak i 1.6l som sitter i faceliften. er en vvti motor. på 115hk og denne får du masse grom deler til. alt fra fult turboutstyr til alt av forsterkede deler osv, hvis ikke så kan du jo gå inn på et eller annt rally forum og se om du får tak i 2l som sitter i gr,n corolla'ne den er på 300hk hehe. og driv linja osv. men er det 4x4 på din eller bare vanlig gnager?

Passer 1,6 litern overens med girkasse osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer 1,6 litern overens med girkasse osv?

Er bare "vanlig nager" ja :(

Men kan bli en artig bil fordet, skulle jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTe hva er det ? Har du kanskje noe link til en side eller kanskje et telefonnummer? Jeg skal ikke bruke den i løp som tidligere nei, planen er og byge gatebil/rallybil av den ...

TTE er de som bygger Rallybilene til Toyota. De bygde alle WRC bilene. Mest sannsynlig er det de som har rigget bilen din også. Regner med det er en 1,3L Gr. N du har?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider