AMA Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Har kjøpt meg en fullrigget corolla rally bil, ribbet og med bur. alt gjort klart for løp,- mmmen det er en 1,3 liters motor i den knock .. Så derfor lurer jeg på om noen her vet hva som må til for og få i en større motor i denne og hvilken motor, girkasse, driverk OL. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg har ikke noe fornuftig å komme med bortsett fra å si at bilen din ser helt RÅ ut! Håper den får den motoren den fortjener. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Tipper du må ta kontakt med TTE i Køln. De vet hvilke motorer som er Homologert til din bil. Regner med du fortsatt skal bruke den i løp, og da må du også stille i en annen klasse Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 TTe hva er det ? Har du kanskje noe link til en side eller kanskje et telefonnummer? Jeg skal ikke bruke den i løp som tidligere nei, planen er og byge gatebil/rallybil av den ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 få tak i 1.6l som sitter i faceliften. er en vvti motor. på 115hk og denne får du masse grom deler til. alt fra fult turboutstyr til alt av forsterkede deler osv, hvis ikke så kan du jo gå inn på et eller annt rally forum og se om du får tak i 2l som sitter i gr,n corolla'ne den er på 300hk hehe. og driv linja osv. men er det 4x4 på din eller bare vanlig gnager? Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Digger felgene :D!! vil ha! Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 TTe hva er det ? Har du kanskje noe link til en side eller kanskje et telefonnummer? Jeg skal ikke bruke den i løp som tidligere nei, planen er og byge gatebil/rallybil av den ... Toyota Team Europe. Får nok kontakt med de gjennom din lokale toyota forhandler. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 få tak i 1.6l som sitter i faceliften. er en vvti motor. på 115hk og denne får du masse grom deler til. alt fra fult turboutstyr til alt av forsterkede deler osv, hvis ikke så kan du jo gå inn på et eller annt rally forum og se om du får tak i 2l som sitter i gr,n corolla'ne den er på 300hk hehe. og driv linja osv. men er det 4x4 på din eller bare vanlig gnager? Passer 1,6 litern overens med girkasse osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 få tak i 1.6l som sitter i faceliften. er en vvti motor. på 115hk og denne får du masse grom deler til. alt fra fult turboutstyr til alt av forsterkede deler osv, hvis ikke så kan du jo gå inn på et eller annt rally forum og se om du får tak i 2l som sitter i gr,n corolla'ne den er på 300hk hehe. og driv linja osv. men er det 4x4 på din eller bare vanlig gnager? Passer 1,6 litern overens med girkasse osv? Er bare "vanlig nager" ja :( Men kan bli en artig bil fordet, skulle jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ta en titt på denne du http://www.gatebil.no/index.php?id=310&pageid=116 Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hvilken girkasse er det på den? Er det den samme som er på G6? Siden det er 1.3? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Heter forrige eier Dan Roger? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 her må det da være mulig og putte oppi en helt annen motor fra en hvilken som helst annen bil. er motorrommet ribba? ledningsnett? mere bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Den var RÅ! Felere bilder av den? Du kan jo putte i en 4A-GEZ kompressor motor, de har en god del futt orginalt! :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 TTe hva er det ? Har du kanskje noe link til en side eller kanskje et telefonnummer? Jeg skal ikke bruke den i løp som tidligere nei, planen er og byge gatebil/rallybil av den ... TTE er de som bygger Rallybilene til Toyota. De bygde alle WRC bilene. Mest sannsynlig er det de som har rigget bilen din også. Regner med det er en 1,3L Gr. N du har? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg