AMA Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bilen kommer fra tyskland, det har ikke vært noen tidligere eiere på bilen i norge. Fant den i utstilllingen hos en bilselger.. Vet serdeles lite om bilen, girkasse og motor.. Men ser originalt ut.. Motorom er vell forsåvidt ribbet ja, ser ut for og være god plass.. Men er det noen som vet om den 1,6 passer på kassa til 1,3 eller må den også byttes? Hvor kan jeg finne brukte motorer kanskje kasse også? Neon som vet? Er TTE behjelpelig med det meste kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hva med å høre med toyota? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 girkassa passer nok ikke nei. så hvis du skal ha ny motor i bilen så må du antagelig ha både girkasse og ledningsnett. som hører til den nye motoren., og folka på tte er nok hyggelig å snakke med dem så er bare å høre med nermeste toyota forhandler eller gå inn på http://www.tte.de så får du sikkert tak i et tlf nr. og når du forteller hva du har lyst til så er dem nok sikkert veldig behjelplig med alt du trenger av info osv. Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Snakka så vidt med gutta på Japan auto, di skulle til japan i går så di skulle undersøke på div motorer som passer(komplett) Håper di finner en artig motor som jeg kan putte nedi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hvis du finner ut at 3SGTE passer (celica GT-4) så er det en delebil carlos saints edition til salgs på autodb! edit> Vet at 4AGE(124-170hk orginalt)- 4AGZE (160-195hk orginalt- kompressormotor!) passer rett i. Gromme motorer med mye potensiale! Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2mk1 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei ! stilig bil , jeg vil anbefale deg å gå inn hit http://www.ts-ogn.no registrere deg . Det er et kjempe bra toyotaforum og jeg garanterer deg at du vil få langt bedre hjelp med dine spm der en her!!!! forøvrig så kan jeg si at skal du ha efekt på rundt 200hk uten å bli ruinert så hadde jeg godt får en senere revisjon av 4a-gze dette er en 1,6ltr med kompresor . ellers så kan du jo ta kontakt med dette danske firmaet å du vil garantert få hjelp http://www.motorimport.dk/ Håper dette var til hjelp Mvh toyota fan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg