Gå til innhold

ulyd i min jetta

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

hvis det kommer en klunkelyd fra motoren som ikke følger turtallet, kan det være gjennomslag i motoren? det er ikke ventiler hvertfall... prøvde å kjenne med hånda over oljepåfyllinghullet om det spruta noe opp der, men fikk ikke gitt nok gass til å sjekke... det er fææælt!! eller om noen har hatt problemet før? moi

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meiner du at lyden kommer fra motoren?? veit at viss motoren høress ut som blikkbokser så er det feil tenning. prøv å vri litt på fordelaren og hør om det hjelper

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lyden kommer fra motoren.. langt inn i motoren :( . Men skal prøve å se på fordelinga om det er problemet. Det er mørkt å kaldt ute, så man skal ikke være for sikker. karen jeg kjøpte bilen av hadde nettopp gått over motoren og han hadde ikke kjørt den hardt. han var liksom ikke typen til det. så jeg tviler på at motoren har tatt kvelden. men takk for tipset :tannløs

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all sannsynlighet har jeg funnet ett verksted i oslo som kan ta seg av bilen.. (familie av eksen min faktisk) :win . Men jeg vil nokså sikkert trenge en ny motor til bilen, hvis magefølelsen min er riktig. Om noen har en på hånda eller veit om noe? orginal 90 hester til jetta 1990. I god stand osv.. kommer tilbake til det senere. moi

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider