olechr_larsen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 trenger linker til sider med styling til mr2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Der har di vertfall styling kit å trim til Mr2.. men veit ikke om di sender til norge. du får sende en mail å spør.. http://www.andysautosport.com/ Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota mr2 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 http://www.tuning.no/TOYOTA_MR2.htm Har selv den øverste stylingen, :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Den var nice! :P har du likt med potta og? har du ekta bilde av din bil? Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota mr2 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Den var nice! :P har du likt med potta og? har du ekta bilde av din bil? Er ikke ferdig med den enda... Vet ikke om jeg skal sette inn turbo motor eller om jeg skal beholde den orginale uten turbo... Derfor har jeg ikke handlet noe form for eksos enda, men hvis det blir turbo, skal jeg ha 3" hele veien til bak pottene og 4" enderør ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 nice! har du prosjekt tråd? hvorfor vuderer du om du skal ha turbo eller uten?? viss muligheten ligger open ville eg gått får turbo, men eg veit ikke så mye om ulempene med turbo da.. Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er lite og ingenting som overgår Toyota Racing Development sitt widebody-kit til SW20 MR-2. For det var vel SW20 det var snakk om? Det er jo ingen vits i det hele tatt å spesifisere modellen det er snakk om i innlegget da vi bare har tre generasjoner med MR-2 å velge i. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er lite og ingenting som overgår Toyota Racing Development sitt widebody-kit til SW20 MR-2. For det var vel SW20 det var snakk om? Det er jo ingen vits i det hele tatt å spesifisere modellen det er snakk om i innlegget da vi bare har tre generasjoner med MR-2 å velge i. er en MR 2 1991 modell jeg/vi har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Der har di vertfall styling kit å trim til Mr2.. men veit ikke om di sender til norge. du får sende en mail å spør..http://www.andysautosport.com/ her var det hvertfall mye fint Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 her var det hvertfall mye fint Devil Ja får bare håpe på at di sender til norge :) Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota mr2 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 nice! har du prosjekt tråd? hvorfor vuderer du om du skal ha turbo eller uten?? viss muligheten ligger open ville eg gått får turbo, men eg veit ikke så mye om ulempene med turbo da.. Har ikke helt bestemt meg enda shø, den motor biten er jo bare en tanke da. Som jeg vil tro kommer til og bli noe mere av etter hvert... Må først skaffe motor og blåser. Lyst og se om jeg får tak i en carlos sains edition motor og ha nedi, men de vokser jo ikke på trær akkurat, men muligheten er der også for en vanlig gt4 motor og da, blir iallefall ikke og ha på turbo på orginal motoren. Og det dumme med det hele da er at jeg kan eller orker ikke og kaste bort penger på ny eksos heller da, for jeg må jo skifte lell ved evt turbo. Så imens blir jeg og bromme rundt med symaskin lyden violin Har bilder fra den var orginal, men vet ikke hvordan jeg får lagt de ut da... (rødme) Stylingen er til lakkering shø, men lover og legge ut senere bilder av resultatet hvis jeg finner ut hvordan... hehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 heheh okey :D eg veit heller ikke heilt.. men detta hørtes jo bra ut må få lagt ut bilde av bilen når du kjøpte den og etter styling kitet :D Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 noen som vet slags pærer det er i dashbodet på mr2`n? sokkel typen på de? skalha blått lys i det serru :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapt0r^ Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 nei desverre :/ men viss du finner ut av det, ta bilde og legg ut på forumet slik at vi får se ossen det ser ut da scoobydude Siter + Toyota Mr2 2.0GTI 16v 1991.. - Toyota Carina II 1.6l 16v XL 89.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTspyder Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Her er bilder av en feit mk2 + det stiligaste mk3 kittet eg har sett http://www.aprperformance.com/proddesc.php?catID=2&subcatID=14&productcategoryID=81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg