s90r Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 For å bare "cruise" rundt er 960n med 6er helt nydelig:) Jeg har forøvrig kvittet med med Volvo motoren, og kjøpt meg noe som er langt bedre:D Enten man liker det eller ei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Blir byttet motor i min 960 også, kom akkurat hjem fra Sverige nå, har vært og hentet en ny B6294T som etterhvert skal skremmes opp litt og monteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Blir byttet motor i min 960 også, kom akkurat hjem fra Sverige nå, har vært og hentet en ny B6294T som etterhvert skal skremmes opp litt og monteres. blir nok andre boller det enn sugismotoren ja,ble det en kostbar affære eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Fikk motoren til en rimelig penge, men regner med det blir dyrt før den sitter i bilen og alt er som jeg vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Fikk motoren til en rimelig penge, men regner med det blir dyrt før den sitter i bilen og alt er som jeg vil. vet akkurat hva du prater om,ting koster..noen som har bilder av nye volvo 6ern da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg skal ut å lesse den av hengern nå, skal ta bilder av den å legge ut i prosjekttråden min tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg skal ut å lesse den av hengern nå, skal ta bilder av den å legge ut i prosjekttråden min tenker jeg. Få opp bilder nå da:D Hehe.. Ligger nok en sånn motor i garasjen min også, skal du se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Nå har det kommet bilder av motoren i prosjektråden! http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1091553#post1091553 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg