Steffii Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Konge bil ;) strøken som bare det:) lenge igjen til du er ferdig med gobilen ? :) men er det sant at det ikke er lovt til og ha mer enn 180Nm? skal begynne på bilen min kadett c coupe.. Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvis det går etter motorkoden så treng du vell ikke gjøre nokka som helst med turboen? E jo fremdeles en c20xe med 150hk etter motorkoden? Men.. da er det en ombygget motor.. da kommer andre regler inn i bildet. de trenger spesifikk hk/NM og avgassmåling. Å da holder det ikke med EU avgass måling. skal måles på forskjellige turtall med motstand og tomgang.. Hater norge når det gjelder ombygging av biler/motorskift:deng Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 "- Kadett c er godkjent med 210nm, ikke 180 som det stod hær." Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 "- Kadett c er godkjent med 210nm, ikke 180 som det stod hær." Hvem skrev dette? hørt at ascona har 210Nm :) å kadett 180Nm (mn HÅPER ikke d) ;) Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hvis du hadde lest igjenom tråden så hadde du sett at det står på side 6 hvor adidas har skrevet litt om både Kadett og Ascona! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 sry må ha hoppt over det ;) Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Fikk et brev i posten i dag, fra Opel Norge/General Motors. der står det Kadett-C 230Nm Ascona-B 300Nm ++ mange fler :) der fikk vi endelig avklart dette ;) Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Fett prosjekt.. Gler meg tel å se mer ka så skjer hær.. Mye artig påstander hær da.. - Leste at cosworth blokka bare sprekker og er skit.. Sant det, om det er rødtopp(rwd 205 blokka).. Men det er ikke tilfelle med 200 blokka.. Alt har sine begrensinger, skal du passere "350"hk, så bør du skifte til 200blokk, folk skal spare penger og ta snarveier til billige hk og borrer opp 205blokka, da går det til helvette! Er alt for mye Offtopic i slike tråder, men Tøft prosjekt! Stå på videre! Rå opel:cool: :driving Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Bra. du har ikke mulighet til å scanne det og ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg? jeg kan prøve å scanne d i morra :) har ikke scanner Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg? jeg kan prøve å scanne d i morra :) har ikke scanner finn dere en annen tråd å diskutere detta her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 noen som har lyst til å legge inn et bud på denne el? send en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Hadde jeg hatt nærmere 200 000,- til overs så... :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panerai75 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 noen som har lyst til å legge inn et bud på denne el? send en pm Er den ferdig? Fått den godkjent? Siter Kjør så det ryker! Opel Kadett C - prosjekt fra 1.2 til 2.0i OHC Panerai75: Opel Kadett C 1.6S 1979 - Prosjekt Godkjenning med 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fikk et brev i posten i dag, fra Opel Norge/General Motors. der står det Kadett-C 230Nm Ascona-B 300Nm Noen som veit org Nm på C20LET/XE ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg