Gå til innhold

Justere km.stand

Ranger emnet


leba

Anbefalte innlegg

Spør du meg burde hele tråden stenges. Dette er jo regelrett svindel - intet annet.

 

Kilometerstand kan jo utgjøre mange titalls tusen. Finnes vel nok av tragiske historier om folk som har blitt grundig lurt her, og at denne tråden får leve videre sørger jo bare for at flere vil bli lurt.

 

Finnes bare EN grunn til at folk vil justere km.stand - og det er økt verdi ved salg.

 

Det er ikke svindel og diskutere svindel.

dem som ønsker å uttale seg her om sine erfaringer med justering av km må da få lov til å gjøre det. om hva som er smart å diskutere er en annen ting.

ser flere i denne tråden som ikke burde ha sagt det dem har sagt. men for all del. vi sensurerer ikke her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fattern har hatt 2 ny lancruisere som begge ble chipet! endte med lavere forbruk og motoren gikk MYE finer og jevnere! ikke no antydning til fjusk!

men uansett DKV er jo mye fjusk med uansett :P

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan sikkert sitte her å skrive uendelige lange historier om motorer som gikk dobbelt så bra eller dobbelt så dårlig.

poenget er at motoren kan ta skade av det, og det er svindel og ikke opplyse nye kjøper om at motoren har blitt kjørt med chip om den har blitt tatt ut.

men igjen er denne svindelen mer akseptert en å skru tilbake km.

noe som jeg synes er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man viser noen hvordan man skal svindle vil jeg si det er å støtte det... no sikkert mange er enige i!

 

jeg kan ikke finne noe sted her på forumet hvor det står at admin hjelper noen med å svindle noe.

at noen diskuterer svindel på forumet kan hjelpe å løse svindelsaker faktisk.

det er bevist på et norskt mercedes-forum.

så jeg har ikke noe betenkligheter med å la denne tråden gå sin gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det at du holder den igang...du spurte bl.annet hvilken modell det var...men så fikk du sikkert tenkt deg litt om før du skrev noe svar på det igjen...eller pm...

men drit i det...du står ikke i no høy kurs hos meg heller...og det gjør vel deg like lite som det gjør meg andre veien...eller..oj..ja..du kan kaste meg ut...proft...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det at du holder den igang...du spurte bl.annet hvilken modell det var...men så fikk du sikkert tenkt deg litt om før du skrev noe svar på det igjen...eller pm...

men drit i det...du står ikke i no høy kurs hos meg heller...og det gjør vel deg like lite som det gjør meg andre veien...eller..oj..ja..du kan kaste meg ut...proft...

 

at jeg spør om modell kan det være mange grunner til. sikkert flere grunner en du klarer å tenke deg frem til.

 

og ja..jeg kan faktisk kaste ut medlemmer som anklager admin for svindel uten bevis.

 

eod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår