Gå til innhold

Bilder av 242 79 mod?

Ranger emnet

Peety

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

knock

maxis alle vet vel hvordan en 242 med gammelfronten,nye bakenden og de fæle "hele-slekta-dra på-piknikk-og-sitte-på-fangern-og-kikke-utover-verden"støtfangerne ser ut..

Her er bilde av min bil da med den fæle "hele-slekta-dra på-piknikk-og-sitte-på-fangern-og-kikke-utover-verden"støtfangerne ser ut..

Som maxis kalte det. Bilen er en 78 model, ikke bra bilder tatt med mobil bilen er i orginal stand utvendig.

Bilde28.jpg

Bilde261.jpg

Bilde6.jpg

Her er den vasket og polert, ser ikke så jævelig ut som på de andre bilden.

Bilde24.jpg

Orginale turbofelger, så jeg slipper mobbing for 14'' stålfelgene mine

Bilde71.jpg

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle vet vel hvordan en 242 med gammelfronten,nye bakenden og de fæle "hele-slekta-dra på-piknikk-og-sitte-på-fangern-og-kikke-utover-verden"støtfangerne ser ut..

En jeg hadde en gang i tiden,noe modernisert:

242orang.gif

Det er så synd det som skjedde med den bilen din etter du solgte den.. Den 242en der er en av de peneste jeg har sett siden jeg så den første gangen for leeeenge siden.

Måtte den som ødelagde bilen din dø en smertefull død!! :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 242 78 mod, hva må byttes til å få den "nye fronten og hekken"?

Da ville jeg heller brukt penga på lakk. Isteden for å prøve å få bilen din til å se nyere ut. En 242 med gamle fronten ser rå ut hvis du har fin lakk og støtfangerne kan du altis korte inn. Det har vel LMS gjort på bilen sin og det ser bra ut det.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle vet vel hvordan en 242 med gammelfronten,nye bakenden og de fæle "hele-slekta-dra på-piknikk-og-sitte-på-fangern-og-kikke-utover-verden"støtfangerne ser ut..

En jeg hadde en gang i tiden,noe modernisert:

242orang.gif

At du i det hele tatt klarer å selge noe sånt er jo en bragd i seg selv :) Tror det der er den fineste 242'n jeg har sett også.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider