Gå til innhold

Bilder av 242 79 mod?

Ranger emnet

Peety

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er så synd det som skjedde med den bilen din etter du solgte den.. Den 242en der er en av de peneste jeg har sett siden jeg så den første gangen for leeeenge siden.

Måtte den som ødelagde bilen din dø en smertefull død!! :ex_machin

jeg skjønner ikke helt utsagnet ditt, en bil forblir ikke strøken til evig tid etter den har vært pussa opp, og da må man ta nye tak når eventuelt rust dukker opp, kansje det har vært gjort hastverksarbeide fra før av også? i hvertfall så er det ingen som fortjener og dø fordi pga at en bil har forfalt...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke helt utsagnet ditt, en bil forblir ikke strøken til evig tid etter den har vært pussa opp, og da må man ta nye tak når eventuelt rust dukker opp, kansje det har vært gjort hastverksarbeide fra før av også? i hvertfall så er det ingen som fortjener og dø fordi pga at en bil har forfalt...

Mulig at vedkommende kanskje har knust bilen?

Jeg ringte BT forrige dagen for å sjekke om "min" 242 fortsatt lever...

Da fikk jeg den triste meldingen om at den var vraket i 2000... :???:

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine biler her:) Skal antageligvis hente meg en 242 79 mod til neste helg.. Men trur jeg skal bygge om fronten å baken? noen som mener noe annet?

Mvh Petter

Jeg mener noe annet :deng

Er uansett såpass billige biler, og ikke sååå vanskelig å finne at det lønner seg å bygge om.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble solgt ca 30stk 242gt ny i norge tilsammen i 78 og 79.

hvor mangen som er gått i pressen vet jeg ikke,men bilen jeg postet på forrige side går fremdeles her i bergen. det er også den eneste 79mod gt'n som ble solgt ny her i bergen. jeg kjenner også til 3stk andre gt'er som går her i bergen. en 78mod som eies og brukes av en eldre mann,og en 79mod som er under resturering (den har blitt koster på snart 100tusen kr,og det er bare i helt nye orginale deler!!!) samt en 79mod som bare står på en låve,og det har den gjort de siste 6-7årene,men det er en california bil..

samt to stk 78mod gt som har blitt høgget her,men det har vært dårlige biler..

og en 242gt i 1979 var ca 40% dyrere enn en standard 242dl så vitt eg vet!

sorry OT innlegg, men hvor mange 242GT ble solgt i norge?? og hvor mange er vraket. Har aldri sett en GT med norske skilter. Og hvor mye kostet denne bilen i forhold til den DL\GL i samme årsmodell.
Lenke til kommentar
Del på andre sider