Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Som skapvolvofan så får jeg vel legge inn spørsmålet mitt her, etter at ingen ville hjelpe meg andre steder. Det jeg lurer på er fargekoden til en xc-90. Lurer på om ikke det er den der volvo ocean race utgaven og fargen heter vel gjerne ocean blue eller noe slikt. Har iallefall sett noen her på forumet som har lakkert bilene sine i denne fargen. Planen var å låne denne fargen å bruke den på boblen. Hadde vært kjekt hvis noen la ut fargekoden, gjerne et bilde av en bil med fargen og så evt om det er en spesiell lakk eller noe som er dyrere å lakkere. Skal ikke lakkere selv, men hadde tenkt å spare lakkereren og lommeboken for f.eks candy og 100lag klarlakk.. Mvh Øyvind Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 trur det er 458 fin farge Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 458 ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ok... takk for svar:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jo suzuki AC-50... Har du en slik en? siden du kaller deg det? dæven steike angrer som en grevling på at jeg solgte de to jeg hadde..... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg