Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet

Flippin

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Porsche er rett å slett bare ei strekt boble det etter min mening....fysj...grufulle biler....men en ting kan vi dra inn her....at d hjelper ikke med ferrari....se på riise....fikk ikke engang tone damli aalberge med sin:D hehe!

Din mening? Kjørt Porsche 911? Nei? Da har du ikke mye si om den saken.

Riise er så fæl at Ferrari ikke hjelper. Enkelt og greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche er rett å slett bare ei strekt boble det etter min mening....fysj...grufulle biler....men en ting kan vi dra inn her....at d hjelper ikke med ferrari....se på riise....fikk ikke engang tone damli aalberge med sin:D hehe!

vet vel ikke du noe om;)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge får det de vil ha, så... why care? :)

Biler med vippelykter trekker _ikke_ damer i hvert fall. :p

Nå har det seg sånn at NSX har verdens aller peneste vippelykter... vil se noen som er penere en NSX!!

btw: Damer som liker deg for bilen, er ikke verdt å ta vare på! vel, kanskje for 1 kveld eller 2... hehe happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hvaskjera Har dette utvikla seg til en "hetse Porsche tråd" eller?? :deng

Den som samenligner å kjøre 911 med Boble har F*** ikke peiling på bil, så enkelt er det... sombrero

At en undersøkelse viser at Porsche-eiere har minst sex, kommer nok ganske enkelt av at vi er et folkeslag som ikke har behov for å skryte på seg noe... Ellers er vel min mening at det ikke er bilen som drar damene yodude

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hvaskjera Har dette utvikla seg til en "hetse Porsche tråd" eller?? :deng

Den som samenligner å kjøre 911 med Boble har F*** ikke peiling på bil, så enkelt er det... sombrero

At en undersøkelse viser at Porsche-eiere har minst sex, kommer nok ganske enkelt av at vi er et folkeslag som ikke har behov for å skryte på seg noe... Ellers er vel min mening at det ikke er bilen som drar damene yodude

Ja jeg syns det har blitt en porsche tråd jeg å...men du må innrømme bare bitte litt at hvis du tar en gammel boble å strekker den bitte litt så har du fått noe som kan ligne på porsche;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du må innrømme bare bitte litt at hvis du tar en gammel boble å strekker den bitte litt så har du fått noe som kan ligne på porsche;)

Tror du har noe i blodet ditt :???: :lol

Bare dritlei folk som rakker ned på Porsche kun fordi den ENE Porschen baserte seg på en Boble.

Nok om Porsche, vi får fortsette diskusjonen. Ikke gidd å diskutere NSX engang, vippelyktdiskusjonen gir jeg langt F i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge får det de vil ha, så... why care? :)

Biler med vippelykter trekker _ikke_ damer i hvert fall. :p

Rx7 med vippelykter drar iallefall damer :pray

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har noe i blodet ditt :???: :lol

Bare dritlei folk som rakker ned på Porsche kun fordi den ENE Porschen baserte seg på en Boble.

Nok om Porsche, vi får fortsette diskusjonen. Ikke gidd å diskutere NSX engang, vippelyktdiskusjonen gir jeg langt F i.

hehehe:D jaja....nok om det....men en ting er IHVERTFALL sikkert å d er at nsx drar mer damer enn porsche! for herregud for en nydelig bil det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har endelig innsett hvor jeg gikk feil når jeg valgte bil for å dra damer. ikke bare kjøpte jeg meg en porsche, men jeg kjøpte feil porsche også. den har motor i feil ende, girkassa i andre enden, en ***** i midten som er like velutstyrt som en døgnflue og værst av alt, den har vippelykter...!

nei og nei, jeg kommer nok aldri til å møte en jente. tror jeg får heller skryte av at jeg har en gammel buss i stedet. hvilken dame kan motstå en buss som er 12.40 lang, dobbeltseng helt bakerst, dusj, sittegruppe og kjøkken i bilen?

:lol

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har endelig innsett hvor jeg gikk feil når jeg valgte bil for å dra damer. ikke bare kjøpte jeg meg en porsche, men jeg kjøpte feil porsche også. den har motor i feil ende, girkassa i andre enden, en ***** i midten som er like velutstyrt som en døgnflue og værst av alt, den har vippelykter...!

nei og nei, jeg kommer nok aldri til å møte en jente.

Der ser man, det er fort gjort når man ikke tenker seg om vettu. :lol

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som uten tvil drar mest blikk er ihvertfall hot rods.

Vil tro grunnen er at der vet man ikke noe om bilen. Kommer en Ferrari-ett-eller-annet nedover gata er det alltid masse fjortisgutter som har lest om bilen og ramser opp pris, hk, vekt, aks, toppfart osv osv til alle som gidder å høre på.

En hot rod kan være hva som helst, men selv de snilleste utgaver veier rundt 1100kg og har sjelden mindre enn 250 hk. Men de KAN også utmerket godt ha rundt 550 hkr uten at det vises spesielt.

tradisjonell.jpg

Alle mener noe om hotrods. Alt fra småunger til gamle kjerringer. De aller fleste drar på smilebåndet, mens noen mener det er en ødelagt veteranbil de ser på.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår