Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet

Flippin

Anbefalte innlegg

Tja, kan vel bekrefte at Honda er en god damebil.. hatt 5 stk inni i kveld, fordelt på 2 "puljer" iløpet av de 2 timene jeg har vært ute...

Fikk skryt av innredning på bil & at setene var fantastisk gode :lol

også at det var godt med bassmasasje... "dunk in tha trunk yO!"

så honda funker ;)

ååå.. var mordi sin tur å ha klubbkveld i dag altså? litt vin med i bildet også da eller? :P

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nå var du morsom ;)

mamman min er ikke 15 år.... hu ligger i jorda, så FUCK OFF ;)

TROR de var 15 år... dont evah talk about my mama again, mafakka... :lol

såg ikke 15 bli nemnt i det du sa sist da, + at jeg kaller alle under 20 for jenter, og ikke damer ;).. men nå vet vi det også....

nb! husk at det er 16 års aldersgrense på øvelseskjøring.. ;)

Bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg ikke 15 bli nemnt i det du sa sist da, + at jeg kaller alle under 20 for jenter, og ikke damer ;).. men nå vet vi det også....

nb! husk at det er 16 års aldersgrense på øvelseskjøring.. ;)

nei 15 ble ikke nevnt.. litn tabbe av meg der å si det ;)

ække snakk om øvelsekjøring her nei.. ingen damer/jenter får kjøre min bil.. er ikke dum heller da :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ække snakk om øvelsekjøring her nei.. ingen damer/jenter får kjøre min bil.. er ikke dum heller da :???:

OMG... det var snakk om knulling her altså!! HAHAHA!!! :D

:lol

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den andre typen øvelseskjøring med den andre tingen som "ikke er lov" å øvelseskjøre under 16 jeg.. (trenger vel ikke å stave det?) men nok om den saken..

ble litt for OT for OT-forumet det her trur ej..

(fordelen er vel det at ingen kommenterte det jeg sa om bilen min.. ;) )

Bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den andre typen øvelseskjøring med den andre tingen som "ikke er lov" å øvelseskjøre under 16 jeg.. (trenger vel ikke å stave det?) men nok om den saken..

ble litt for OT for OT-forumet det her trur ej..

(fordelen er vel det at ingen kommenterte det jeg sa om bilen min.. ;) )

AAAAAHHHHHHHH!!! happyhappy NÅ tok jeg den... jo tidligere de lærer, jo bedre sjofører blir dem :cocain: er min mening ;) hehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAHHHHHHHH!!! happyhappy NÅ tok jeg den... jo tidligere de lærer, jo bedre sjofører blir dem :cocain: er min mening ;) hehehehe...

så du spilla solenge d e gras på matta du altså? jaja..

litt viktig/nyttig/ubrukelig/altettersom info til deg da, styr unna villige (spesiellt kristne) småjenter, to karer jeg kjenner har søtte inne etter at jentene har angra å kallt det voldtekt.. (bare sånn at du vet det visst du først skal drive å rote med mindreårige, (skam deg)

Bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt viktig/nyttig/ubrukelig/altettersom info til deg da, styr unna villige (spesiellt kristne) småjenter, to karer jeg kjenner har søtte inne etter at jentene har angra å kallt det voldtekt.. (bare sånn at du vet det visst du først skal drive å rote med mindreårige, (skam deg)

Hehehehe! hold deg unna kristne jenter uansett mener nå jeg da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hakke lagt en finger på dem ....å de er så langt fra kristne som d er mulig å komme :) men nok om den saken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår