Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet

Flippin

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske riktig resonnement....hehe! De ser gjerne etter en sikker bil...gjerne tysker vil jeg tro....audi a4 stv er veldig populært da vettu....jenter har jo som regel ikke peiling...men er den blank å ser dyr ut....ja da er du i mål...hehe

Har ett stykke igjen jeg da med Fiestaen :tannløs Er ikke akkurat fresh og fin den :sleeping Men den gjør da nytten sin..

Nei..henger meg på den der om at jenter som går etter hvor pen/dyr bil en har, ikke er noe å samle på..BOSS kalles slikt.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge granada sangen så skulle granada trekke damer..

håpte også på at mine sota ruter og leopard pels i baksetet skulle hjelpe på men den gang ei.

gir ikke opp enda . :) :cocain:

det kommer jo litt an på hvor du bor i landet, bor du i Hovdebygda, da fungerer Granadaen utvilsomt bra, gjærne samtidig lokke jentene med en 5-liters dunk med HB, bor du i Ørsta eller Volda så er det Opel eller Volvo som er tingen(det med dunken gjelder her og.. :P ) (Hovdebygda ligger imellom Ørsta og Volda)

Men, altså.. At jenter ser på bilen gjør at du får oppmerksomhet, uten at de vet at du er der, så vet de ikke att du er der (virker kansje logisk ut for noen) så mulignes fungerer en opprusta renault 5 med frieksos og løs bakpotte, som skraper ned i veien, like godt som en hvilkensomhelst bil som er laget i sverige med ett navn som er så teit at det eneste jeg klarer å forklare er at den heter noe med det som høna legger..

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil damene aldri blir lei av er Audi som virkelig drar skinnet av pølsa og som lager "pyyyysjjjjjjjjjjjjttt" lyd:cocain: , i alle fall det damene sier til meg. Bare synd jeg hadde feil Audi. Får prøve til sommeren med golfen og se hvordan damene liker den.

Men uansett så er det få damer som virkelig skjønner pointet med å bry seg såpass mye om bilen, det å vaske den 1 gang i uka. polere den og kjøpe felger og utstyr til masse tusen kroner.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge granada sangen så skulle granada trekke damer..

håpte også på at mine sota ruter og leopard pels i baksetet skulle hjelpe på men den gang ei.

gir ikke opp enda . :) :cocain:

hehe, ifølge Vassendgutane er Granada the Shit yO!

"ME sota rute & sjalusi å wunderbaum uppi speile, så stænde damene i kø å vil komme inni..... d e kje problem å få fine dame inni.... om du kjøyre Granada, 2.8 ghia i.."

kongesang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett så er det få damer som virkelig skjønner pointet med å bry seg såpass mye om bilen, det å vaske den 1 gang i uka. polere den og kjøpe felger og utstyr til masse tusen kroner.

blir akkurat som kvinnfolk som smykker, sminker å klær! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....vi kan jo si begge deler da...har du en rå e36 så drar jo den fjortisser liksom...men la oss si...hva slags bil må du ha for å få lurt f.eks Celina Midelfart til sengs? hehe

Tatt i betraktning at Celina kjører Porsche Cayenne Turbo så tror jeg du skal slite med å imponere den dama med bil. Tror neppe ho interesserer seg for slikt, men mulig en Veyron hadde gjort susen. Du hadde fått mer enn nok oppmerksomhet i media ihvertfall...

Sånn ellers så gjør fargen på min bil at jeg får endel oppmerksomhet. Samme effekten hadde logoen på pansret på Porscha jeg hadde for 5-6 år siden. En kompis har en Golf 4 GTi, men det er så slitsomt å hele tia måtte poffe med dumpvalven for å få oppmerksomhet.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så slitsomt å hele tia måtte poffe med dumpvalven for å få oppmerksomhet.

Hva er det? knock

Trenger ikke sånne ting når man har pen malende lyd av 6 snille/sinte/deilige (behold det du syns passer) stempler som maler pent i takt.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks sylindre høres bra ut ja, men da må dem være motstående, ikke noe rekke eller v-motor. Alternativt så brummer femmerne fra Audi ganske pent. Ikke at jenter bryr seg om det da, menmen...

Folk snur seg fortsatt når det sier "PTJJSSSSHH!" i gata, så oppmersomhet får man ihvertfall. Ellers er det vel få som snur seg etter ENDA en Golf 4, det kryyyr jo av dem!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? knock

Trenger ikke sånne ting når man har pen malende lyd av 6 snille/sinte/deilige (behold det du syns passer) stempler som maler pent i takt.

spørrs på hvor i Norge du bor henner det=) her i fr.stad er det nok av biler med 6ere, er ikke SÅ mange biler med turbo(og dump ventil), så jeg kan nesten garantere at de fleste titter hvis man drar bilen opp til litt turtall så turbotrykket kommer..Spes. hvis du kjører igjennom torvbyen i fr.stad.

Kjørte der i går med kammeraten min sin 200sx s13, med hks dump og 3" hele veien, tok inn clutch og ga litt gass, så var det plutselig 30-40 hoder som snudde seg på buss holde plassen.

Jeg får aldri nok av den turbo lyden sjøl..snakker ikke om den høye skarpe lyden som de fleste cossiene har nå.. litt grovere "ppppptyssssssssshhh" :lol

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt i betraktning at Celina kjører Porsche Cayenne Turbo så tror jeg du skal slite med å imponere den dama med bil. Tror neppe ho interesserer seg for slikt, men mulig en Veyron hadde gjort susen. Du hadde fått mer enn nok oppmerksomhet i media ihvertfall...

Får rive i en Cayenne Turbo S, da..eller hva nå den siste Cayennemodellen heter. Den med enda mere hester.:P

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke Celina ser forskjell på Turbo og Turbo S, men du kjører ihvertfall ifra ho. Standard Turbo har vel 450hk, Turbo S har 520hk og 530nm. 0-100 gjør den på 4,8 sekunder, og kommer levert standard på 20" hjul...

Om den drar damer så har du plass til fire av dem i tillegg. ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det, en kamerat av meg har en Blå Civic som Bondevik kjøpte som nybil for noen år siden i sitt navn. Tror det er moldeskilter, står iallefall hans navn i serviceboka.. Dau liten S****. Ca midten av nittitallet

Hysj! ikke si sånn! bondevik har aldri eid noe så frsh å funky som en civic;) skulle ha vernet å pansret bmw eller hva d var han vettu:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår