Gå til innhold

Hva slags biler drar mest damer?? hehe

Ranger emnet

Flippin

Anbefalte innlegg

Tatt i betraktning at Celina kjører Porsche Cayenne Turbo så tror jeg du skal slite med å imponere den dama med bil. Tror neppe ho interesserer seg for slikt, men mulig en Veyron hadde gjort susen. Du hadde fått mer enn nok oppmerksomhet i media ihvertfall...

Sånn ellers så gjør fargen på min bil at jeg får endel oppmerksomhet. Samme effekten hadde logoen på pansret på Porscha jeg hadde for 5-6 år siden. En kompis har en Golf 4 GTi, men det er så slitsomt å hele tia måtte poffe med dumpvalven for å få oppmerksomhet.

ja da får jeg kjøpe veyron da....for er d ei dame jeg kunne tenke meg er d celina!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da får jeg kjøpe veyron da....for er d ei dame jeg kunne tenke meg er d celina!:D

Trikset for å få Celina tror jeg er å ha jævli mye penger oppgitt i ligninga, samt ha vært i avisa et par-tre ganger.

Da er det bænkers. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset for å få Celina tror jeg er å ha jævli mye penger oppgitt i ligninga, samt ha vært i avisa et par-tre ganger.

Da er det bænkers. :D

Nja....hehe! Hu er nok litt kresen å...for j har ikke tenkt å bare vise meg med a å....skulle nok også tenkt meg å dratt a i baksetet på cayennen hennes å testa dempera....men da måtte jeg jo ha en cayenne S....hehe! den nyeste var d noen som sa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo litt an på hvor du bor i landet, bor du i Hovdebygda, da fungerer Granadaen utvilsomt bra, gjærne samtidig lokke jentene med en 5-liters dunk med HB, bor du i Ørsta eller Volda så er det Opel eller Volvo som er tingen(det med dunken gjelder her og.. :P ) (Hovdebygda ligger imellom Ørsta og Volda)

Øøyyy... dette har demmagutten greie på hører jeg kiddie Må være et skikkelig fjortismiljø du har iakttatt her!! For oss sofistikerte er nok Volvo og Opel omtrent like poppis som svartedauden... ;)

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. For å starte med Topic:

Fjortismagnet/bibmo-finder: Bimmær med blanke wheels, Japansk plast med tilsvarende hjul, Hummer og større felger, merce cab, +andre typiske "pappa's penger biler" og må huske Audi da.. Og kanskje ett eller annet harry redskap bak i hagen min.... :op

Hva slags biler skal fange en classy dame som Celina middses-fjert sin oppmerksomhet på en positiv måte?

Celina er en overklassedame. Hun bryr seg om ting som mote, og driver et kosmetikkfirma. Bilen må med andre ord være ekslusiv, se bra ut, og ikke være for prangende eller vulgær, som f-eks lambo diablo... Kort sagt, den må ha klasse. Noe åpenlyst er ting som Mercedes Pagoda, en klassiker som blandt hverken er for dyr, eller sjelden, men fremdeles virkelig er stilig, og subtil. Den er rett og slett tidløs!

60mercedes_04.jpg

Andre biler å nevne er opplagte klassiske sportsbiler som Lambo Miura, Ferrari 250 SWB Lusso Spyder, Aston Martin DB4 Zagato og cab, Lancia Flaminia Supersport Zagato, Jaguar E-type, 1935-36 Auburn "boattail" Speedster,

1.jpg

Ferrari%20250%20GT%20SWB%20P3%204.jpg

cf-02-3949.jpg

db4zagato2?full=1

db4zagato6?full=1

cf-02-3950.jpg

e-type_4.jpg

DSC02770.JPG

Ja jeg syns det har blitt en porsche tråd jeg å...men du må innrømme bare bitte litt at hvis du tar en gammel boble å strekker den bitte litt så har du fått noe som kan ligne på porsche;)

Jeg vil nå si du har et poeng :) Porschen er dog et hakk mer vellykket. :D

Tror du har noe i blodet ditt :???: :lol

Bare dritlei folk som rakker ned på Porsche kun fordi den ENE Porschen baserte seg på en Boble.

Nok om Porsche, vi får fortsette diskusjonen. Ikke gidd å diskutere NSX engang, vippelyktdiskusjonen gir jeg langt F i.

Ikke nok med det! Det er nok den eneste Porcha som er i stand til å hjelpe deg å sjekke opp frøken middelfjert. Til dags dato er det også den peneste porscha! Boble eller ikke, Jeg vil ha en!

1956-porsche-356-speedster.jpg

Når det gjelder vippelykter vil jeg sitere TopGear fritt etter hukommlsen: "Why don't they make more cars with those? It makes it the perfect supercar" Vipper er barskt! Countash har det, NSX, Ferari Daytona, Corvette+++

Det som uten tvil drar mest blikk er ihvertfall hot rods.

Vil tro grunnen er at der vet man ikke noe om bilen. Kommer en Ferrari-ett-eller-annet nedover gata er det alltid masse fjortisgutter som har lest om bilen og ramser opp pris, hk, vekt, aks, toppfart osv osv til alle som gidder å høre på.

En hot rod kan være hva som helst, men selv de snilleste utgaver veier rundt 1100kg og har sjelden mindre enn 250 hk. Men de KAN også utmerket godt ha rundt 550 hkr uten at det vises spesielt.

tradisjonell.jpg

Alle mener noe om hotrods. Alt fra småunger til gamle kjerringer. De aller fleste drar på smilebåndet, mens noen mener det er en ødelagt veteranbil de ser på.

Merker noe av det samme med min gamle Lincoln. Det er ingen som vet hva det er, men alt fra gamle damer, til "søte små" kommer bort og titter. Selvfølgelig gjelder det også gamle gubber, og de slitsomme fjortisgutta.. Men alle har en mening! Sånt sett er det fint med noe ingen vet hva er...

Hva slags bil drar kristne damer da??? hehehehehehehehe:D :spider brrr....

7 Seter, plass til alle vennene til Mr. Smith... Og alle unga det medfører...

vw-t4.jpg

Tatt i betraktning at Celina kjører Porsche Cayenne Turbo så tror jeg du skal slite med å imponere den dama med bil. Tror neppe ho interesserer seg for slikt, men mulig en Veyron hadde gjort susen. Du hadde fått mer enn nok oppmerksomhet i media ihvertfall...

Om man skal stille med en forholdsvis ny bil, er vi tilbake på det med stil.. Noen tips er Spyker C8 både som vanlig og Laviolette, Aston Martin Rapide, Bentley Azure, og slike ting.

WP12%20-%20Spyker%20C8%20-%2028.10.2005..jpg

01large.jpg

Bentley_Azure_Convertible.jpg

Tror nok muligens SuperBug'en er litt i overkant småvulgær.... Litt som å gå i begravelse i boafjær..

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. For å starte med Topic:

Fjortismagnet/bibmo-finder: Bimmær med blanke wheels, Japansk plast med tilsvarende hjul, Hummer og større felger, merce cab, +andre typiske "pappa's penger biler" og må huske Audi da.. Og kanskje ett eller annet harry redskap bak i hagen min.... :op

Hva slags biler skal fange en classy dame som Celina middses-fjert sin oppmerksomhet på en positiv måte?

Celina er en overklassedame. Hun bryr seg om ting som mote, og driver et kosmetikkfirma. Bilen må med andre ord være ekslusiv, se bra ut, og ikke være for prangende eller vulgær, som f-eks lambo diablo... Kort sagt, den må ha klasse. Noe åpenlyst er ting som Mercedes Pagoda, en klassiker som blandt hverken er for dyr, eller sjelden, men fremdeles virkelig er stilig, og subtil. Den er rett og slett tidløs!

Andre biler å nevne er opplagte klassiske sportsbiler som Lambo Miura, Ferrari 250 SWB Lusso Spyder, Aston Martin DB4 Zagato og cab, Lancia Flaminia Supersport Zagato, Jaguar E-type, 1935-36 Auburn "boattail" Speedster,

Jeg vil nå si du har et poeng :) Porschen er dog et hakk mer vellykket. :D

Ikke nok med det! Det er nok den eneste Porcha som er i stand til å hjelpe deg å sjekke opp frøken middelfjert. Til dags dato er det også den peneste porscha! Boble eller ikke, Jeg vil ha en!

Når det gjelder vippelykter vil jeg sitere TopGear fritt etter hukommlsen: "Why don't they make more cars with those? It makes it the perfect supercar" Vipper er barskt! Countash har det, NSX, Ferari Daytona, Corvette+++

Merker noe av det samme med min gamle Lincoln. Det er ingen som vet hva det er, men alt fra gamle damer, til "søte små" kommer bort og titter. Selvfølgelig gjelder det også gamle gubber, og de slitsomme fjortisgutta.. Men alle har en mening! Sånt sett er det fint med noe ingen vet hva er...

7 Seter, plass til alle vennene til Mr. Smith... Og alle unga det medfører...

Om man skal stille med en forholdsvis ny bil, er vi tilbake på det med stil.. Noen tips er Spyker C8 både som vanlig og Laviolette, Aston Martin Rapide, Bentley Azure, og slike ting.

Tror nok muligens SuperBug'en er litt i overkant småvulgær.... Litt som å gå i begravelse i boafjær..

Fytti helvete for et svar!!!! :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøyyy... dette har demmagutten greie på hører jeg kiddie Må være et skikkelig fjortismiljø du har iakttatt her!! For oss sofistikerte er nok Volvo og Opel omtrent like poppis som svartedauden... ;)

jaja, men så kjøre du Purke eller ka du kalla dinna bilen me motoren hengendes bakom der som en eller anna ryggsekk.. :P

Sa det bare slik jeg har oppfattet det da... kan jo hende at de andre guttene i volda er ute etter fjortisser da.. eller at jeg har missoppfatta det hele.. ;)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt....men tror ikke de gamle klassikerne drar celina....d blir for simpelt for hu... :hello:

Som sagt, det er stilen som gjelder, og de er ikke akkurat simple heller.. Det er faktisk noe av det dyreste du får på 4 hjul...

Poenget er at det tar seg mye bedre ut å ankomme en mediedekt tilstellning i en av de der, en i en vanlig limo, cayenne, etc.. Slike ting skiller de dannende/overklassen/kall det hva du vil, fra andre rike.

Det blir tillegsutstyr, som sko fra Gucci, under en lang kjole. Du ser dem i 10 sec, men det er toppen av isfjellet!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det er stilen som gjelder, og de er ikke akkurat simple heller.. Det er faktisk noe av det dyreste du får på 4 hjul...

Poenget er at det tar seg mye bedre ut å ankomme en mediedekt tilstellning i en av de der, en i en vanlig limo, cayenne, etc.. Slike ting skiller de dannende/overklassen/kall det hva du vil, fra andre rike.

Det blir tillegsutstyr, som sko fra Gucci, under en lang kjole. Du ser dem i 10 sec, men det er toppen av isfjellet!

ikke sånn simpelt....men tror celina liker best skikkelig klimaanlegg å ordentlig komfort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt....men tror ikke de gamle klassikerne drar celina....d blir for simpelt for hu... :hello:

Memphis: Roger i have a problem. I've been in L.A. for three months now. I have money, i have taste.

But i'm not on anybodys A-list and Saturday night is the lonliest night of the week for me.

Ferrari-selger: Well, a Ferrari would certainly change that.

Memphis: Pherhaps.. Hmm.. But you know.... This is the one! (Peker på utstilt Ferrari) I saw THREE of these parked outside the local Starbucks this morning, wich tells me only one thing: There's too many self-indulgent wieners in this this city, with too much BLOODY MONEY!

Now, if i was driving a 1967 275GTB....

Selger: ...You would not be a self-indulgent wiener sir! You'd be a conneseur.

Memphis: Precisly! Champagne would fall from the heavens, doors would open and velvet ropes would part.

Bare et av mange nydelige sitat fra filmverdenen!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår