luckyducky Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 vel jeg så en rød 300zx på vei oppover hw gate i kr.sand. så ut som om den hadde oz felger. er det flere som har sett denne? eller noen som har noe mer fakta om denne? Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 vel jeg så en rød 300zx på vei oppover hw gate i kr.sand. så ut som om den hadde oz felger. er det flere som har sett denne? eller noen som har noe mer fakta om denne? bare rød eller burgunder rød? sett en rød en i byen endel i det siste :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 he he, det kommer en rød en til Tønsberg på lørdag, den er burgunder rød.. og skal visst nok komme fra et eller annet sted langt oppe i landet vårt... :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 okei. kjenner eieren av den burgunder røde som går her i byen. sønnen også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Lå bak den for omtrent 20min siden fra Vågsbygd mot byen, svingte av ved Albert. PP57XXX skilter.. Fire enderør bak.. 1 sjåfør, venstrerattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 stemmer, så den igjen nå nettop. brummer fint med v6 twin turbo ;) negynner å bli nysjerrig nå, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 En på calibra.no forumet ifra lyngdal har en rød 300zx, kan jo fint være den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonesome drifter Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Naboen her i søgne har en rød 300, steika tøff bil gitt!! :eddie Kan sjekke reg nummer i morgen........ Siter 87' Bmw E30 M3 92' Audi S4 2,2 tq 06' Vw Passat 2.0 TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Er 2 ny import og i kr.sand nå. En rød twinturbo og en sort N/a. Ingen av de som er på skilter enda så vidt jeg vet men. Den røde dere snakker om her står vel ofte ved den store tranformator dings greia på vei ut av sentrum i enden av vestre... på høyre side rett før rundkjøringen.. ? Eller noe? Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja, litt annerledes rød farge en din,men ikke mørk i fargen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Var jo en rød 300zx som stakk fra politiet her i sommer en gang. Morro å høre på politiradioen ihvertfall. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg