Gå til innhold

Hvilken forsterker passer til 2 stk VGW10"

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale en forsterker til 2 stk Soundstream VGW-10.

Har fått tilbud på 2 stk VGW-10 helt nye til 2K

Bør jeg kjøpe disse, og er dette bra SQL elementer.

Mvh

Tore

Dette er meget gode elementer som greier seg i små kasser.

Disse elementene er dobbel 4 ohm så det er jo et hav av muligheter når det gjelder forsterkere.

Alt paralell ned til 1 ohm og Soundstream PCA1000D feks.

Alternativt kjøre en stor 2 kanals forsterker i 2x2 ohm.

Ta kontakt med Soundstream Arosa, AutoD, AudioArt eller en av de andre Soundstreamselgerene her på forumet så får du sikkert en hyggelig pris på en forsterker som matcher de bassene.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bør du kjøpe, for det var utrolig billig og de spiller meget godt. Du kan jo ta en telefon til SoundstreamArosa, han har VGW-10 i sin bil.

Hva budsjett har du på forsterker?

Hei

Jeg har ikke satt noe budsjett på forsterkeren.

Men når det blir aktuellt å kjøpe forsterker så regner jeg med et sted mellom 4000 og 7000. Jeg har en Kicker KX1200 i dag, men den er hos Matador.

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bytte ut kicker elementene? holder du ikke på med ei heftig kasse til disse nå? noen update bilder?

Mvh Svein

Hei

Foreløpig så har jeg ikke tenkt å bytte, men fikk et så bra tilbud på disse elementene så da kjøper jeg de. Monoblokka mi er ikke fiksa ennå så derfor har jeg ikke arbeida med kassa i det siste menn det kommer oppdaterte bilder så fort det er ferdig. Har kontakta en som skal sy trekk til kassa. Men blir ikke monoblokka fiksa så selger jeg resten av utstyret mitt og kjøper noe annet og da har jeg jo nye basselementer kiddie

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider