bete Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er det noen som selger sånn kopi av Rieger R-RX Fronfanger ,R32 Sideskjørt ,Rieger R-Rx Bakfanger? Har hørt at det er mulig å få støpt helt likt, bare dårligere kvalitet og mindre pris. Noen som vet? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Finner det sikker på ebay Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 du får nesten alle mulige fangere til dårligere kopier om du vil det. men om det er en gunstig besparelse det tviler jeg på! Du må isåfall styrke fangeren selv, slik at de ikke bøyer seg, eller blir skjeiv. snakk med eyecandyracing: http://www.eyecandyracing.no omde kan finne rieger styling til deg, til en god pris... - de skaffer det meste! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 du får nesten alle mulige fangere til dårligere kopier om du vil det.men om det er en gunstig besparelse det tviler jeg på! Du må isåfall styrke fangeren selv, slik at de ikke bøyer seg, eller blir skjeiv. snakk med eyecandyracing: http://www.eyecandyracing.no omde kan finne rieger styling til deg, til en god pris... - de skaffer det meste! Hvordan styrker man det selv isåfall? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Nå har vel ikke Rieger vært kjent for all verdens passform opp gjennom tidene. Skal du han noe som er enda dårligere vil det nok kreve mye tilpassing for at det skal se pent ut. Er nok ikke verdt å sparer noen hundre lapper på fangeren for å så å måtte bruke 3-4-5-6 timer ekstra på sparkling og tilpassing Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Nå har vel ikke Rieger vært kjent for all verdens passform opp gjennom tidene. Skal du han noe som er enda dårligere vil det nok kreve mye tilpassing for at det skal se pent ut. Er nok ikke verdt å sparer noen hundre lapper på fangeren for å så å måtte bruke 3-4-5-6 timer ekstra på sparkling og tilpassing Sparkle og tilpasse er noe jeg IKKE har lyst til å gjøre.. Er det noen spesiell styling som passer perfekt på min Golf 4 98 tdi ? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 De delene jeg har sett fra Rieger de siste årene har da aldri hatt merkbare passformproblemer.. Jeg ville satt denne på hvis jeg hadde golf 4. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 De delene jeg har sett fra Rieger de siste årene har da aldri hatt merkbare passformproblemer.. Jeg ville satt denne på hvis jeg hadde golf 4. Bra du henger deg på med resten av gjengen.. Er vel 483873 IV'ere med RX fronten.. Begynner å bli like oppbrukt som RS-fronten.. Sorry, just my 2 cents.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Er en del her da.. http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0362&ASP=1147433&Type=VW&Model=Golf&Year=1998 Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Dare to be different og Less is more er det noe som heter.... Hvordan DU velger å style bilen er ene å ditt valg. Noe som ikke blir sagt ofte nok er; 'smaken er som baken... Delt... Og det er i mine øyne en positiv ting. Rieger er ikke noe dårlig merke passformmessig, men pass deg for å velge en styling ALLE andre velger. Seidl og Kerscher har mye pent i sortimentet sitt som ikke er like vanlig som Rieger. Ellers kan du gå for Votex som er Vw sitt orginale styling sortiment.. Som oftest er dette mer diskret og også dyrere. Uansett, la din smak og dine ønsker komme i fokus... Det er DIN bil, ingen andres. Sett opp et budsjett og en plan på hvordan du vil ha bilen din, det hjelper mye. Og er du som oss andre forandrer du nok mening 100 ganger før du tar et endelig valg.. Håper dette var litt til hjelp, og lykke til meg valg av styling! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Den var veldig stilig den som Rawr viste, men spørsmålet er fremdeles om det er noen som lager Kopier av rieger for eksempel. Takk for alle svar forresten :) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 synes oxo R32 begynner å bli oppbrukt jeg..... Bare mangler dekal trimming så er man heeeelt på go:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Oppbrukt eller ikke. Jeg kunne hatt begge på min golf. I tillegg til RS4-felger og angel eyes :) m3-speil utgår da, der går grensa Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 jeg hadde ikke sagt nei takk jeg heller men det gjelder å kjøre litt egen stil eller? FAEN NYE BILEN HAR M3 speiL! TIL SAAAAALGS! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Enig! Gjelder å kjøre egen stil, er bare så synd at alle andre må herme etter min. Du trenger ikke selge bilen vet du, kan bare skru av speila. :hello: Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg