Gå til innhold

Rieger kopi

Ranger emnet

bete

Anbefalte innlegg

du får nesten alle mulige fangere til dårligere kopier om du vil det.

men om det er en gunstig besparelse det tviler jeg på!

Du må isåfall styrke fangeren selv, slik at de ikke bøyer seg, eller blir skjeiv.

snakk med eyecandyracing: http://www.eyecandyracing.no omde kan finne rieger styling til deg, til en god pris... - de skaffer det meste!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får nesten alle mulige fangere til dårligere kopier om du vil det.

men om det er en gunstig besparelse det tviler jeg på!

Du må isåfall styrke fangeren selv, slik at de ikke bøyer seg, eller blir skjeiv.

snakk med eyecandyracing: http://www.eyecandyracing.no omde kan finne rieger styling til deg, til en god pris... - de skaffer det meste!

Hvordan styrker man det selv isåfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel ikke Rieger vært kjent for all verdens passform opp gjennom tidene. Skal du han noe som er enda dårligere vil det nok kreve mye tilpassing for at det skal se pent ut. Er nok ikke verdt å sparer noen hundre lapper på fangeren for å så å måtte bruke 3-4-5-6 timer ekstra på sparkling og tilpassing

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel ikke Rieger vært kjent for all verdens passform opp gjennom tidene. Skal du han noe som er enda dårligere vil det nok kreve mye tilpassing for at det skal se pent ut. Er nok ikke verdt å sparer noen hundre lapper på fangeren for å så å måtte bruke 3-4-5-6 timer ekstra på sparkling og tilpassing

Sparkle og tilpasse er noe jeg IKKE har lyst til å gjøre..

Er det noen spesiell styling som passer perfekt på min Golf 4 98 tdi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De delene jeg har sett fra Rieger de siste årene har da aldri hatt merkbare passformproblemer..

Jeg ville satt denne på hvis jeg hadde golf 4.

1061924681d59019.jpg

Bra du henger deg på med resten av gjengen.. Er vel 483873 IV'ere med RX fronten.. Begynner å bli like oppbrukt som RS-fronten.. Sorry, just my 2 cents..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dare to be different og Less is more er det noe som heter.... Hvordan DU velger å style bilen er ene å ditt valg. Noe som ikke blir sagt ofte nok er; 'smaken er som baken... Delt... Og det er i mine øyne en positiv ting.

Rieger er ikke noe dårlig merke passformmessig, men pass deg for å velge en styling ALLE andre velger. Seidl og Kerscher har mye pent i sortimentet sitt som ikke er like vanlig som Rieger. Ellers kan du gå for Votex som er Vw sitt orginale styling sortiment.. Som oftest er dette mer diskret og også dyrere.

Uansett, la din smak og dine ønsker komme i fokus... Det er DIN bil, ingen andres. Sett opp et budsjett og en plan på hvordan du vil ha bilen din, det hjelper mye. Og er du som oss andre forandrer du nok mening 100 ganger før du tar et endelig valg..

Håper dette var litt til hjelp, og lykke til meg valg av styling!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider