viddi_boy Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 i dag snakka læreren våres om en Chevrolette Corvette som ble laget i 1950-1960 med 4 hjul fårran. han sa at det var laget 1 av den å den ble stjert med en gang. så død han son stjerte bilen så faren til han skulle rydde der han bodde, så fant han bilen i garagen å det var for noen år siden tror jeg. er dette sant?? hvis det er sant har noen bilder av den? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Haha Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 vær så snill å fortell meg at dette er ment som en dårlig spøk?? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Denne bør legges i bilskrøne-tråden :lol Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Skikkelig morokar han lærer'n din. Apropos "Chevrolette". Einar Valsjø's mako shark sto utstilt hos en butikk her i byen da jeg var liten. De hadde også skrevet "Chevrolette" på skiltet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Eneste 6hjula corvette'n som finnes tror jeg må være denne yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 har sett det bildet mange ganger før, men ikke noen andre bilder. noen som har noe historie om den bilen evt hvor den befinner seg i dag? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 i dag snakka læreren våres om en Chevrolette Corvette som ble laget i 1950-1960 med 4 hjul fårran. han sa at det var laget 1 av den å den ble stjert med en gang. så død han son stjerte bilen så faren til han skulle rydde der han bodde, så fant han bilen i garagen å det var for noen år siden tror jeg. er dette sant?? hvis det er sant har noen bilder av den? bullshit vaska flagget og hengte det opp... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 det var ikke corvette, og jeg mener at det var på 50-tallet, men det ble laga prototyper av en sportsbil med 2 framaksler... den nye thunderbirden er levert i noen få eksemplarer med 3 eller 4 akslinger i forbindelse med en film tror jeg det var... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Det læreren din har sett er sikkert en bil som er bygget for en film eller lignende.Jeg tør garantere at det ikke har trillet ut fra GM sine porter. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Sikkert denne han har sett :D Og trodd det var en Corvette.....! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 bilen fra b-filmen "thunderbirds" noen som har sett den??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har sett en episode av Top Gear der den bilen var med. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Legger man til godvilje og 24 pils kan den kanskje feiltas for å være ei corvette? :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hehe.. har noen stygge bilder av en manta med fire hjul foran. sikkert fra en utrolig dårlig film Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg