candy man Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Her er en Corvette stasjonsvogn/Sportswagon: Synes å erindre en six-wheeler og men.....:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Kan kanskje være denne du tenker på. Er ikke corvette men en Panther 6. http://www.panther-car-club.de/cars/six/bilder_six.htm Siter -79 Ford Bronco ranger xlt -79 Ford F-150 custom -57 GMC stepside 4x4 -76 Opel Recommodore -69 Opel Admiral Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 hehe.. har noen stygge bilder av en manta med fire hjul foran. sikkert fra en utrolig dårlig film hehe, jeg har den utrolig dårlige filmen :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 i dag snakka læreren våres om en Chevrolette Corvette som ble laget i 1950-1960 med 4 hjul fårran. han sa at det var laget 1 av den å den ble stjert med en gang. så død han son stjerte bilen så faren til han skulle rydde der han bodde, så fant han bilen i garagen å det var for noen år siden tror jeg. er dette sant?? hvis det er sant har noen bilder av den? Hvilken klasse går du i?:P Ungdomsskolen, hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hehe.. har noen stygge bilder av en manta med fire hjul foran. sikkert fra en utrolig dårlig film hehe, jeg har den utrolig dårlige filmen :) http://www.bilforumet.no/mediaforum/174864-manta-der-film-trailer-and-final-race-scene.html#post1944448 :google :phatyo Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg