Smygen Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei Jeg lurte på hvor jeg kan få tak i bremseklosser som ikke soter så veldig mye til en bra pris. Har hørt at Green Stuff skal vere bra på dette men de koster sikkert en go del og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei Jeg lurte på hvor jeg kan få tak i bremseklosser som ikke soter så veldig mye til en bra pris. Har hørt at Green Stuff skal vere bra på dette men de koster sikkert en go del og. De koster ikke skjorta, for å si det sånn. Værtfall ikke hele skjorta :roll: http://www.ebcbrakes.no selger slike. Du må lete litt i tabell og sånt. Prisene ligger fra 250,- og opp til 750,-, alt etter hvilken bil du har.. OBS! du må legge til bamseMOMS! Mulig at du finner billigere andre steder.. Ganske mange som selger slike klosser.. Bare å gå på kvasir å søk på "green stuff" vettu.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Norsk Bildelesenter selger vel sånne bremseklosser såvidt jeg vet. Får sjekke der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Greenstuff klosser te min golf3 koste 788kr på mekonomen er i hgsd.. eg gav rundt 600,- med litt rabatt.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg