Gå til innhold

opel vectra 2000

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

Den så sinnsykt bra ut, den har jo gått veldig lite, jeg har en '92 modell og den hadde gått 163 000.

Han har jo gjort mye med den og det virker som om den er i veldig god stand.

Jeg leste ikke noe om 180 hk, men dere har vel ringt og fått vite det..

Jeg vet ikke hva som er originalt for Vectra 2000 jeg, men tipper den er chippa da ja, den må jo gå ganske så bra ;).

Virker som en knallVectra, er vel bare å prøvekjøre den det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fæle til og ruste om de ikke blir tatt vare på. Men om den er sveiset og det er bra gjort er det ett stort pluss. Må nok langt mere enn en ynkelig chip til sugemotor for og få 30 ekstra hk ut av bilen dessverre. At det er 3"'s rør har null og si på effekten! Vet ikke alt om bilen, men annonsen får meg til og tvile på om det er virkelig 180hk på bileneller ikke. Og sideblinkelysene er fjernet, så før neste eu-kontroll må de monteres. Virket som en rånebil, og har den som regel blitt kjørt som en råne bil.

Se etter olje i tanken for frostvæske. (Vanlig feil som koster flesk om du ikke kan ta det selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker meget lite på mila til og gå så bra som de gjør, 0.6-0.9 på blandet kjøring. Billig forbruk.

Nå vet ikke jeg hva slags bil broren din er ute etter, men kan si ut etter min egen mening at jeg har ikke villet vurdert den bilen ut i fra og ha lest annonsen. Når det skrives opp ett slikt antall hk uten og fortelle hva som er gjort er det som regel ikke riktig antall hk oppført heller. (Spør om papirer på hva som er gjort) Dessuten virker bilen som den er rånekjørt og det innebærer mye tomgangskjøring og lange drag på høyt turtall. Og tomgangskjøring er ikke akkurat det beste for c20xe. Den går fort varm... Bilen har heller ikke kamelon lakk som oppført i annonsen. Det er riktig nok to delt svart og rødt.

Men uansett alt det negative jeg har skrevet er det en flott bil med masse futt og ett ganske så moderne utseende til og være 15 år gammel. (Hvis man ser bort fra den fæle lakken) Og det er masse morro man får i en slik bil. Har eid hatt to stk og aldri gått lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider