Tutty Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ønsker å kjøpe dekselet til ett grøftelys. Skal sitte på Sierra. Hvis du kun selger hele lyset så bare si i fra. Skal sitte i Cossi sedan fanger. Trenger kun ETT grøftelys, men hvis du kun selger i par så si i fra alikevel. Hadde ett lite uhell i dag... hehe Noen som veit hvor eventuelt kan kjøpe det?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg fikk tak i fra min lokale Ford forhandler. :) Prisen var rimelig stiv må jeg si. Måtte ut med hele 450,-. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Som sagt, så får du tak fra Ford forhandler. :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg